پايان كار دووميداني كاران با شش طلا، سه نقره و يك برنز/ کاوه موسوی پنجم شد
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

پايان كار دووميداني كاران با شش طلا، سه نقره و يك برنز/ کاوه موسوی پنجم شد

پايان كار دووميداني كاران با شش طلا، سه نقره و يك برنز/ کاوه موسوی پنجم شد

دووميداني كاران ايران در چهار روز مسابقه در سومين دوره بازي هاي همبستگي كشورهاي اسلامي به شش مدال طلا، سه نقره و يك برنز دست پيدا كردند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، كيوان قنبرزاده نايب قهرمان پرش ارتفاع آسيا اولين مدال دووميداني كاران را در اين رقابت ها بدست آورد و محمد محسن رباني در پرش با نيزه با كسب مدال نقره آخرين مدال آور تيم ملي دووميداني ايران در اين بازي ها بود.
به اين ترتيب، در طول چهار روز مسابقه دووميداني در اندونزي، كيوان قنبرزاده در پرش ارتفاع، مريم طوسي در هر دو ماده 100 متر و 200 متر، رضا قاسمي در ماده 100 متر، احسان حدادي در پرتاب ديسك وليلا رجبي در پرتاب وزنه شش مدال طلاي ايران را در اين رقابت ها كسب كردند.
همچنین محمد صميمي در پرتاب ديسك، محمد ارزنده در پرش طول و محمد محسن رباني در پرش با نيزه سه مدال آور نقره اي ايران نام گرفتند و رضا قاسمي در ماده 200 متر به مدال برنز اكتفا كرد.
اما احمد فرود در 3000 متر مانع چهارم، كاوه موسوي در پرتاب چكش پنجم شد و سجاد مرادي در دور مقدماتي ماده 800 متر با عنوان سومي گروه به كار خود پايان داد و در 1500 متر هشتم شد تا دووميداني ايران با كسب 10 مدال رنگارنگ به كار خود در سومين دوره بازي هاي همبستگي كشورهاي اسلامي پايان دهد.
تيم ملي دووميداني ايران با 11 ورزشكار راهي اين رقابت ها شده بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 689
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 689
بازدید ماه : 801
بازدید کل : 13141144
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7