دکتر علیرضا پناهی، فوق تخصص قلب و عروق بیمارستان پیامبران و پزشک معالج کوروش باقری، بعد از مرخص شدن
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

دکتر پناهی: کوروش باقری منعی برای ادامه فعالیت ورزشی ندارد

دکتر علیرضا پناهی، فوق تخصص قلب و عروق بیمارستان پیامبران و پزشک معالج کوروش باقری، بعد از مرخص شدن سرمربی تیم ملی از بیمارستان به صراحت عنوان کرد، وی منعی برای ادامه فعالیت ورزشی به عنوان سرمربی تیم ملی ندارد.


به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، بعد از سکته قلبی سرمربی تیم ملی، با توجه به نزدیک بودن زمان رقابتهای جهانی وزنه برداری، یکی از سئوالاتی که ذهن دوستداران ورزش را به خود مشغول کرد، این بود که آیا باقری پس از مرخصی از بیمارستان می تواند به مسئولیت پراسترس خود به عنوان سرمربی تیم ملی وزنه برداری ادامه دهد یا خیر. دکتر پناهی، پزشک معالج کوروش باقری که صبح امروز، آخرین دستورات پزشکی را قبل از مرخص شدن باقری به وی منتقل کرد، در این باره گفت: آقای باقری یک هفته باید در منزل به استراحت بپردازد اما پس از آن منعی برای ادامه فعالیت کاری به عنوان سرمربیگری تیم ملی ندارد. انجام ویزیت های مکرر و استفاده از داروهای تجویز شده به ایشان کمک می کند تا بدون نگرانی زندگی عادی خود را از سر بگیرد. تنها توصیه بنده به آقای باقری این است که از انجام کارهای سنگین پرهیز کنند.
دکتر پناهی در پاسخ به این سئوال که آیا مشاغل پراسترس نیز در زمره مشاغل سنگین محسوب می شوند، گفت: به هر حال پرهیز از استرس زیاد یکی از توصیه های ما به بیماران قلبی است، اما شرایط افراد با یکدیگر متفاوت است. در برخی افراد نشستن در خانه و دور ماندن از فضای کاری هم استرس زا است و همانطور که بازگشت به روال سابق زندگی و کار، در برخی افراد می تواند روحیه آنها را تقویت کند. در این مورد خاص هم آقای باقری خودش باید تصمیم نهایی را بگیرد، اما بنده به عنوان یک پزشک فوق تخصص قلب و عروق به صراحت می گویم ایشان منعی برای ادامه فعالیت کاری به عنوان سرمربی تیم ملی ندارد.
 
چـاپ



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 772
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 772
بازدید ماه : 884
بازدید کل : 13141227
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7