پیشکسوتان از حضور در مسابقات جهانی کشتی بازماندند
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

پیشکسوتان از حضور در مسابقات جهانی کشتی بازماندند

پیشکسوتان کشتی شانس حضور در مسابقات جهانی را از دست دادند.

خبرگزاری فارس: پیشکسوتان از حضور در مسابقات جهانی کشتی بازماندند

، روز گذشته پیشکسوتان کشتی که برای حضور در مسابقات جهانی آماده شده بودند در اعتراض به عملکرد فدراسیون کشتی مقابل این فدراسیون اقدام به برپایی تجمع اعتراض آمیز کردند که به نظر می‌رسد نتیجه‌ای نداشته است.

این کشتی‌گیران باید بامداد امروز عازم سارایوو محل برگزاری مسابقات می‌شدند، اما از پروازی که به این منظور در نظر گرفته شده بود بازماندند تا شانسی برای حضور در مسابقات جهانی نداشته باشند.

مسئولان فدراسیون کشتی مدعی هستند که این موضوع به دلیل ممانعت مسئولان سفارت بوسنی و هرزگووین در صدور روادید برای اعضای تیم ملی ایران بوده است.

محمدرضا توپچی، دبیر فدراسیون کشتی در این باره گفت: فدراسیون کشتی با توجه به زمان مقرر برای صدور روادید از سفارت بوسنی و هرزگووین اقدام کرد، اما متاسفانه با وجود پیگیری‌های صورت گرفته مسئولان سفارت کشور میزبان از صدور روادید برای اعضای تیم ایران ممانعت کردند و به همین دلیل امکان سفر تیم کشتی آزاد ایران به این رقابت‌ها امکان پذیر نیست.

توپچی تصریح کرد: خودم به شخصه به وزارت امورخارجه و سفارت بوسنی و هرزگووین در تهران مراجعه کردم، اما متاسفانه نمی‌دانم به چه دلیل و باوجود پیگیری‌های ما روادید اعضای تیم ایران صادر نشد. می‌دانم که پیشکسوتان کشتی ایران برای حضور در این رقابت‌ها مشکلات فراوانی را تحمل کردند، اما فدراسیون کشتی از هیچ تلاشی برای انجام این سفر فروگذار نکرد و به شخصه از تک تک آنها عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش فارس، این اظهارات در حالی از سوی توپچی مطرح می‌شود که از مدت‌ها قبل بر اساس تقویم فیلا برنامه سفر به این مسابقات مشخص بوده است و قرار نیست که تمام کارها در لحظات آخر انجام شود. البته در این زمینه گفته می‌شود که وزارت ورزش و جوانان دستور اعزام 2 نفر از اعضای این وزراتخانه را به همراه تیم داده است که باید هزینه آنها توسط فدراسیون کشتی پرداخت می‌شد، اما فدراسیون حاضر به پذیرش این موضوع نشده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 410
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 410
بازدید ماه : 516
بازدید کل : 13140859
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7