برای مربیان عکس یادگاری با مجسمه‌ها مهم‌تر از رسیدگی به ورزشکار بود نوربخش: نعمت‌پور و علی‌اکبری با
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

برای مربیان عکس یادگاری با مجسمه‌ها مهم‌تر از رسیدگی به ورزشکار بود
نوربخش: نعمت‌پور و علی‌اکبری با برنامه خودشان مدال گرفتند/مربیان با رفاقت انتخاب شدند

مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی گفت: نعمت‌پور و علی‌اکبری خودشان انفرادی کار کردند و در حد یک مربی اطلاعات داشتند و با برنامه خودشان به مدال رسیدند.

خبرگزاری فارس: نوربخش: نعمت‌پور و علی‌اکبری با برنامه خودشان مدال گرفتند/مربیان با رفاقت انتخاب شدند

ناصر نوربخش درباره عملکرد فرنگی‌کاران در رقابت‌های قهرمانی جهان گفت: از همان روز اول که بچه ها به اردو رفتند گفتم که کادر فنی از نظر طراحی تمرین دانشی ندارد. حتی پیش از اینکه من مجدداً به کادر فنی تیم ملی دعوت شوم این موضوع را مطرح کردم چون با توجه به شناختی که از چمن‌گلی داشتم می‌دانستم دانش این کار را ندارد.

وی ادامه داد: از طرفی چمن‌گلی تجربه شخصی هم ندارد و سابقه‌ای در پرورش کشتی‌گیران نداشت. متاسفانه چمن‌گلی از خلاء عدم حضور مربیان کشتی استفاده کرد و هدایت تیم ملی را در دست گرفت. به نظرم نسبت به تیمی که در اختیار کادر فنی بوده است نتیجه خوبی کسب نشده است، اما متاسفانه چون کارشناس واقعی وجود ندارد نتایج مقطعی سنجیده می‌شود. برخی دنبال این موضوع هستند که تیم حاضر و آماده را تحویل بگیرند و موفقیت‌ها را به نام خود بزنند. من از کسانی بودم که همیشه از این ناحیه متضرر شدم.

مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی تصریح کرد: از همان ابتدا به نحوه تمرینات تیم ملی ایراد داشتم و معتقدم باید در مسابقات جهانی نتایج بهتری می‌گرفتیم. اگر تمرینات درست باشد کشتی‌گیری که به اردوی تیم ملی دعوت می‌شود در جریان تمرین باید کاهش وزن پیدا کند نه اینکه دچار افزایش وزن شود. نعمت‌پور و علی‌اکبری خودشان انفرادی کار کردند و در حد یک مربی اطلاعات داشتند. آنها با برنامه خودشان به مدال رسیدند. بقیه کشتی‌گیران هم در همان حد خودشان کشتی گرفتند. بیابانگرد با این همه تجربه تنها دو مرحله کشتی گرفت.

نوربخش با اشاره به عملکرد علی‌اکبری در مسابقات جهانی گفت: علی‌اکبری به اندازه تمام کشتی‌گیران جهان تمرین می‌کند. وی روزی دو تا سه جلسه تمرینات سخت را انجام می‌دهد. این دو کشتی‌گیری که مدال طلا گرفتند کار خودشان را انجام دادند و به نظر من کادر فنی نه تنها کمکی به آنها نکرد بلکه حتی شاید برخی مواقع هم مانع شد،‌ اما آنها توجهی نمی‌کردند. نعمت‌پور باید به المپیک می‌رفت و در آنجا مدال می‌گرفت، اما بنا اخلاقی را انتخاب کرد.

وی افزود: کارشناسان می‌توانند نحوه تمرینات تیم ملی را آنالیز کنند. 8 مربی به مسابقات جهانی اعزام شدند در حالی‌که نه تنها یک کشتی‌گیر هم در جمع نفرات اعزامی نداشتند بلکه یک نفر هم در اردوی تیم ملی نداشتند. این نفرات بر اساس رفاقت و منافع شخصی انتخاب شدند. هیچ کس هم از کادر فنی سوال نکرد که این مربیان کجای کشتی بوده‌اند.

نوربخش ادامه داد: شب قبل از مسابقه پسرم (محمد نوربخش) گلویش چرک می‌کند، اما یک نفر از این 8 مربی در کنارش نبودند و به دنبال عکس انداختن با مجسمه‌های شهر بودند. شاید اگر مربی خود این کشتی‌گیر بالای سرش بود توجه بیشتری به او می‌کرد و می‌توانست از نظر روحی و روانی کمکش کند.

مربی سازنده کشتی فرنگی گفت: در باشگاهم در شهریار مشغول پرورش کشتی‌گیران هستم و نه تنها از تمام نقاط تهران بلکه از شهرهای قم، قزوین و زنجان هم شاگرد داریم. معمولاً کشتی‌گیرانی که در مسابقات جهانی از نظر فنی به عنوان بهترین انتخاب می‌شوند مربی سازنده آنها به عنوان مربی برتر انتخاب می‌شود که حتی برخی‌ها به این موضوع هم رحم نمی‌کنند و نام خودشان را به عنوان مربی سازنده اعلام می‌کنند و باز هم مربیان سازنده کمتر دیده شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1393
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1393
بازدید ماه : 1505
بازدید کل : 13141848
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7