در دومین مجمع سبک های کره ای؛ مهرماه فستیوال سبک های کره ای برگزار می شود
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

03

در دومین مجمع سبک های کره ای؛ مهرماه فستیوال سبک های کره ای برگزار می شود

 در دومین مجمع سبک های کره ای؛ مهرماه فستیوال سبک های کره ای برگزار می شود

با تشکیل کمیته سبک های کره ای این کمیته فعالیت خوبی را برای انسجام و اقتدار سبک های کره ای صورت داده است از جمله برنامه های به سرانجام رسیده این کمیته تصویب برگزاری فستیوال سبک های کره ای در مهرماه می باشد این برنامه را می توان در زمره مهمترین رویدادهای سال برشمرد، همچنین در این جلسه مسوولین مختلف این کمیته با رای اکثریت منصوب و مشغول به کار شدند.

دومین مجمع سبک های کره ای که 27/6/92 در سالن آمفی تئاتر شهرداری منطقه 3 با اهداف از پیش تعیین شده برگزار گردید، در این جلسه از 12 سبک تحت پوشش کمیته سبک های کره ای فدراسیون ورزشهای رزمی 9 رییس سبک به همراه اعضاء اصلی خود و جناب آقای خویی مسوول محترم آموزش و صدور احکام فدراسیون و همچنین نماینده محترم آقای جودری رییس کمیته مسابقات فدراسیون ورزشهای رزمی حضور داشتند و براساس دستور جلسه در خصوص موارد مشروح ذیل بررسی و تصمیم گرفته شد که با رای گیری و انتخاب مسوولین کمیته های تخصصی و موضوعات دیگر نتایج مثبتی بدست آمد.

در شروع پس از تلاوت آیاتی از کلام ا... مجید رییس کمیته سبک های کره ای فدراسیون ورزشهای رزمی جناب آقای استاد ولی نژاد ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور تمامی حاضرین توضیحاتی را در خصوص تشکیل  دومین مجمع سبک های کره ای و ضرورت آن بیان داشت، سپس براساس موضوعات ذکر شده در دعوتنامه مورد بحث، بررسی و رای گیری قرار گرفت. ضمن یادآوری این موضوع که در اولین مجمع سبک های کره ای اعضاء شورای فنی سبک ها انتخاب شده بودند و این عزیزان عبارتند از آقایان: رضا خانیان، داود فلاح، جاوید شاهوردی، علیرضا یزدی زاده، مهدی نژند

در مجمع دوم آقایان: آقای جاوید شاهوردیان به عنوان رییس کمیته شورای فنی سبک های کره ای، خانم فاطمه ژولیده حقیقی به عنوان نایب رییس بانوان کمیته سبک های کره ای، آقای داود فلاح به عنوان دبیر کمیته سبک های کره ای، آقای رضا خانیان به عنوان مسوول کمیته آموزش و مربیان، آقای علیرضا یزدی زاده به عنوان مسوول کمیته داوران، آقای وحید ولی نژاد به عنوان مسوول کمیته مسابقات ملی و نمایشات، آقای مهدی نژند به عنوان مسوول کمیته فنی، آقای سید علی مرتضایی به عنوان مسوول کمیته بازرسی، آقای حبیب یزدانی به عنوان مشاور و ناظر در شورای فنی سبک های کره ای انتخاب و مشغول به کار شدند.

همچنین مقرر شد تا جهت اعلام همبستگی سبک های کره ای و همچنین تقدیر و تشکر از مسوولین محترم فدراسیون ورزشهای رزمی و دیگر یاری دهندگان ورزشهای رزمی که حمایت همه جانبه خود را برای گسترش و پیشرفت سبک های کره ای با تشکیل کمیته سبک های کره ای به اثبات رسانده اند فستیوال سبک های کره ای در مهرماه سال جاری برگزار گردد تا تیم های برتر در راستای حضور در فستیوال جهانی ورزشهای رزمی که مقرر است در کشور ترکیه برگزار شود، معرفی شوند.

و بنا به پیشنهاد جناب آقای خویی مسوول محترم آموزش و صدور احکام فدراسیون ورزشهای رزمی مقرر شد تا اعضاء کمیته های تخصصی سبک های کره ای از طریق روسای سبک های معرفی شده تا در کمیته های تخصصی از تجربیات آنها استفاده شود.

همچنین بنا به دستورالعمل مدیریت محترم کمیته مسابقات فدراسیون ورزشهای رزمی جناب آقای بهرام جودری مقرر گردید تا کلاس آموزشی برای افراد منتخب که از سوی روسای سبک ها به کمیته سبک های کره ای فدراسیون معرفی می شوند در دستور کار قرار گیرد و انجام پذیرد تا پس از گذراندن دوره مربوطه در جمع ناظرین رسمی فدراسیون فعالیت داشته باشند.

در این مجمع که براساس اعتقاد به خرد جمعی و شورا محور بودن صورت پذیرفت، مقرر گردید نایب رییس بانوان کمیته سبک های کره ای با همراهی نایب رییس، دبیر و مسوولین کمیته های تخصص سبک های تحت پوشش جهت تشکیل اولین مجمع بانوان سبک های کره ای و ایجاد تشکیلات منسجم اقدام نمایند.

در خاتمه پس از پرسش و پاسخ از سوی حاضرین و پاسخ مسوولین کمیته ها، مقرر گردید تا آیین نامه و قوانین متمرکز برای مسابقات، داوری و آزمون توسط مسوولین کمیته های تخصصی و اعضاء آنها تدوین و ارایه گردد.

امید است با الطاف خداوند متعال، حمایت مسوولین محترم فدراسیون ورزشهای رزمی، وزارت ورزش و جوانان و همه دوستداران پیشرفت جوانان این مرز و بوم در خصوصی فعالیت سبک های کره ای این کمیته بتواند به شکوفایی و شایستگی به جایگاه واقعی خود دست یابد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 168
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 168
بازدید ماه : 274
بازدید کل : 13140617
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7