نایب‌رئیس بانوان فدراسیون کاراته گفت: اگر نحوه پوشش بانوان کاتارو ایراد داشت چطور در سه بازی قبلی وا
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
اکبرآبادی با من تماس گرفت، گفتم پیگیری می‌کنم
امینی: اگر پوشش بانوان ایراد داشت چطور سه دور کاتا اجرا کردند/ مردانی کوتاهی کرد

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون کاراته گفت: اگر نحوه پوشش بانوان کاتارو ایراد داشت چطور در سه بازی قبلی وارد تاتامی شدند.

خبرگزاری فارس: امینی: اگر پوشش بانوان ایراد داشت چطور سه دور کاتا اجرا کردند/ مردانی کوتاهی کرد

، در ادامه دومین روز از بازی‌های کشورهای اسلامی که در شهر پالم بانگ اندونزی با حضور 275 کاراته کا از 28 کشور جریان دارد، تیم کاتای بانوان ایران با ترکیب مهسا افسانه، نجمه قاضی زاده و الناز تقی پور در نخستین مبارزه خود به مصاف تیم ترکیه رفت و با نتیجه 5 بر صفر به برتری رسید.

بانوان کاتاروی کشورمان با توجه به عدم حضور تیم عراق روی تاتامی با نتیجه 5 بر صفر پیروز شدند تا به مرحله نیمه نهایی مسابقات کاتای تیمی مسابقات کاراته بازی‌های کشورهای راه یابند. در این مرحله تیم ایران مقابل نماینده مصر قرار گرفت که تیم مصر به پوشش بانوان ایراد گرفت و با تصمیم سرداور ایرانی تیم کاتای بانوان به همین سادگی از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

اشرف امینی  اظهار داشت: بانوان کاتاروی ایرانی 3 دوره کاتا اجرا کرده‌اند و در دور چهارم تیم مصر به نحوه پوشش آنها اعتراض کرده و اعلام کرده‌اند لباس ایرانی ها طبق مصوبه فدراسیون جهانی نیست.

بانوان کاتاروی ما در سه بازی اول نیز با همان لباس ها وارد تاتامی شدند، اما نمی‌دانم چرا در دور چهارم به پوشش بانوان ایراد گرفته‌اند. در دور چهارم مردانی سرداور تاتامی بوده و نمی‌دانم که در آن لحظه وظیفه او چه بوده است؟

امینی در ادامه خاطر نشان کرد: قانون می‌گوید لباس، ساق، ناخن و مو اگر طبق مصوبه نباشد ورزشکار 2 تا 3 دقیقه فرصت دارد تا مشکل را رفع کند، اما مردانی که داور جهانی است این فرصت را به بانوان ایرانی نداده و همانجا تیم ایران را بازنده اعلام کرد.

وی افزود: خیلی برای من جای تعجب دارد که اگر مشکلی هم در بازی چهارم وجود داشته چرا بازی‌های قبلی‌مان را نیز بازنده اعلام کردند. سرداور ایرانی کوتاهی کرده و چنین اتفاق‌هایی رخ داده است.

نائب رئیس بانوان در پاسخ به این سؤال که آیا خانم اکبرآبادی با اندونزی تماس گرفته یا خیر، گفت: خانم اکبرآبادی با بنده تماس گرفته و اعلام کردند که لباس بانوان ایرانی در عکسهایی که منتشر شده طبق مصوبه‌ای که وزارت ورزش و جوانان تصویب کرده‌اند نیست. بنده نیز به او گفتم پیگیری می‌کنم تا ببینیم چه اتفاقی رخ داده، من صبح امروز این موضوع را شنیدم و در حال حاضر نیز پیگیری می‌کنم تا با مسئولان فدراسیون که در اندونزی هستند تماس بگیرم.

وی در پایان گفت: سال گذشته یک جلسه‌ای برگزار شد تا لباس همه ورزشکاران با حجاب اسلامی مصوب شود و یک بولتن تشکیل شد تا طبق آن ورزشکاران در مسابقات حضور پیدا کنند بانوان ما نیز طبق همان لباس‌ها راهی مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی شدند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 152
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 152
بازدید ماه : 258
بازدید کل : 13140601
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7