لی‌پوش وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی فرنگی در مسابقات جهانی گفت: چند هفته قبل از مسابقات از ناحیه زانو آسیب دی
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
برای کشتی‌گیری که می‌خواهد مدال بگیرد قرعه اهمیتی ندارد
علیزاده: ۳ هفته بود رنگ تشک کشتی را ندیده بودم/ با درد روی تشک رفتم

ملی‌پوش وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی فرنگی در مسابقات جهانی گفت: چند هفته قبل از مسابقات از ناحیه زانو آسیب دیده بودم و سه هفته تمرین کشتی نداشتم و رنگ تشک را ندیده بودم.

خبرگزاری فارس: علیزاده: ۳ هفته بود رنگ تشک کشتی را ندیده بودم/ با درد روی تشک رفتم

هادی علیزاده  درباره عملکردش در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان گفت: متأسفانه چند هفته قبل از مسابقات از ناحیه زانو آسیب دیده بودم، اما با استراحت بهتر شدم. سه هفته تمرین کشتی نداشتم و رنگ تشک را ندیده بودم.

وی ادامه داد: هر چند با استراحت بهبود یافته بودم، اما در آخرین تمرین آسیب شدیدی دیدم و فرصتی برای جایگزینی نفر دیگری هم وجود نداشت. با همان درد زانو روی تشک رفتم. حریفم خیلی قدرتمند بود و نتوانستم کاری انجام دهم.

دارنده مدال طلای آسیا درباره قرعه‌اش در مسابقات جهانی گفت:‌ برای کشتی‌گیری که می‌خواهد مدال بگیرد و قهرمان شود نفر اول المپیک با کشتی‌گیر گمنام فرقی نمی‌کند و باید مقابل تمام حریفان کشتی بگیرد و به پیروزی برسد.

علیزاده خاطرنشان کرد: تمام هدفم جبران این نتیجه بد در مسابقات جهانی است. ابتدا باید پیگیر وضعیت مصدومیتم باشم و پس از آن به زودی تمریناتم را برای حضور موفق در بازی‌های آسیایی و مسابقات پیش رو آغاز خواهم کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 108
بازدید کل : 13140451
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7