کمیته بین المللی المپیک و شورای المپیک آسیا دیدگاه و نظرات خود را در خصوص وضعیت جنبش المپیک در جمهور
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

درنامه ای از کمیته بین المللی المپیک وشورای المپیک اسیا به کشورمان :
وضعیت جنبش المپیک در ایران و مجمع عمومی انتخاباتی کمیته ملی المپیک مطلوب اعلام شد
کمیته بین المللی المپیک و شورای المپیک آسیا دیدگاه و نظرات خود را در خصوص وضعیت جنبش المپیک در جمهوری اسلامی ایران و مجمع عمومی انتخاباتی کمیته ملی المپیک را اعلام کرد.
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، در نامه ارسالی از سوی پره میرو ، مدیر روابط کمیته های ملی المپیک کمیته بین المللی المپیک و حسین المسلم مدیر کل و مدیر فنی شورای المپیک آسیا به کمیته ملی المپیک کشورمان آمده است :
خبرتحولات مثبت اخیر در وضعیت جنبش المپیک کشورمان مسرت بخش بوده است ؛ بویژه پیشرفتی که تعدادی از فدراسیون های ملی در تهیه اساسنامه خود بر طبق مقتضیات و ملزومات فدراسیون های بین المللی مربوطه داشته اند.
همچنین از نامه صریح شما اینگونه متوجه شدیم که مقامات دولت جدید و سرپریت جدید وزارت ورزش به صراحت تایید نمودهاند که اصول و مقررات نهادهای بین المللی ورزشی باید محترم شمرده شده و رعایت شوند . بنابراین برداشت ما این است که قوانین ورزشی جاری کشورتان بزودی اصلاح خواهد شد تا در تطابق کامل با اصول و مقررات بنیادین منشور المپیک قرار بگیرد .
همچنین فرصت را مغتنم شمرده و مجددا از همکاری شما در مراحل اصلاح اساسنامه آن کمیته المپیک که نهایتا در تاریخ 10 جون ( 20 خرداد 92 ) مورد تایید اعضای مجمع عمومی کمیته تان قرار گرفت و سپس در تاریخ 21 آگوست ( 30 مرداد ) رسما توسط IOC تایید شد ، تشکر نماییم . با توجه به تحولات مثبت حاصله و به درخواست شما خرسندیم که تایید نماییم مخالفتی با برگزاری مجمع عمومی انتخاباتی توسط آن کمیته ملی المپیک در اولین زمان ممکن ، وجود ندارد . ما را در جریان اقدامات بعدی قرار دهید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 680
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 686
بازدید ماه : 798
بازدید کل : 13141141
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7