دکتر منافی پزشک معالج کوروش باقری گفت: حال عمومی باقری کاملاً خوب است و حتی امروز به او اجازه راه رف
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
پیش‌بینی در خصوص بازگشت به تیم ملی بسیار زود است
حال عمومی باقری رضایت‌بخش است/ کوروش امروز راه می‌رود

دکتر منافی پزشک معالج کوروش باقری گفت: حال عمومی باقری کاملاً خوب است و حتی امروز به او اجازه راه رفتن را هم دادیم.

خبرگزاری فارس: حال عمومی باقری رضایت‌بخش است/ کوروش امروز راه می‌رود

دکتر منافی پزشک معالج کورش باقری ، در پاسخ به این سؤال که آیا خطر برطرف شده است یا خیر گفت: هیچ‌گاه پس از سکته قلبی نمی‌توان این موضوع را پیش‌بینی کرد که آیا خطر برطرف شده است یا خیر. با این حال، حال عمومی باقری کاملاً خوب است و حتی امروز به او اجازه راه رفتن را هم دادیم.

وی ادامه داد: صبح روز گذشته او کاملاً بیهوش بود و عصر به هوش آمد و شب گذشته نیز توانستیم به وسیله آنژیوگرافی یک رگ اصلی قلب او را که کاملاً بسته شده و موجب همین سکته شده بود را باز کنیم که البته 45 دقیقه احیایی که روی وی صورت گرفته بود مؤثر بود. در آنژیوگرافی نیز با بالنی که زدیم توانستیم تمام لخته‌ها را بیرون بکشیم.

منافی با بیان اینکه وضعیت عمومی باقری قابل قبول و هوشیاری وی کامل است، یادآور شد: سرمربی تیم ملی وزنه برداری قبلاً سابقه بیماری قلبی داشته است. مجموعه این موارد دست به دست هم داد تا او دچار این عارضه شود.

پزشک معالج کوروش باقری تأکید کرد: حال او کاملاً رضایت‌بخش است و با توجه به اینکه یک تیم ورزیده پزشکی روی او کار کرده‌اند، می‌توان به ترخیص او تا چند روز آینده خوشبین بود. او حتی تا یکی دو روز آینده به بخش منتقل خواهد شد.

وی در خصوص اینکه آیا از حالا می توان نسبت به بازگشت باقری به تیم ملی پیش‌بینی خاصی داشت یا خیر؟ گفت: اظهارنظر در این مورد خیلی زود است و باید یک مقدار زمان بگذرد، به تازگی از یک شوک بزرگ خارج شدیم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 137
بازدید کل : 13140480
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7