مربی ارشد تیم ملی کشتی فرنگی گفت: شاید کمتر کسی تصور کسب چنین نتیجه‌ای را در مسابقات جهانی می‌کرد و
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
برای ادامه همکاری شرایط دارم
چمن‌گلی: هیچ‌کس به این تیم امیدی نداشت/ من هم می‌توانم کشتی فرنگی را قهرمان المپیک کنم

مربی ارشد تیم ملی کشتی فرنگی گفت: شاید کمتر کسی تصور کسب چنین نتیجه‌ای را در مسابقات جهانی می‌کرد و ما از غیرممکن، ممکن ساختیم.

خبرگزاری فارس: چمن‌گلی: هیچ‌کس به این تیم امیدی نداشت/ من هم می‌توانم کشتی فرنگی را قهرمان المپیک کنم

عبدالله چمن‌گلی درباره عملکرد فرنگی‌کاران در رقابت‌های جهانی گفت: از تمام بچه‌ها تشکر می‌کنم چون شرایط تمام آنها را می‌دانستم و به همین دلیل نام این تیم را تیم اراده‌ها گذاشتیم و از غیرممکن ممکن ساختیم.

وی ادامه داد: عملکرد بچه‌ها واقعا عالی بود و شاهکار کردند. شاید خیلی‌ها انتظار چنین نتیجه‌ای را نداشتند و برخی هم منتظر شکست ما بودند. اما از تمام اهالی کشتی تشکر می‌کنم از تمام کسانی که ما را حمایت کردند و از کسانی هم که انتقاد کردند سپاسگزاریم.

مربی ارشد تیم ملی کشتی فرنگی درباره پیش‌بینی‌اش قبل از مسابقات جهانی مبنی بر کسب دو تا چهار مدال و اینکه در کدام اوزان پیش‌بینی او محقق نشده است، گفت:‌ روی مدال‌‌های فقیری و علی‌یاری هم حساب کرده‌ بودیم اما قرعه آنها واقعا سخت بود. فقیری بد کشتی نگرفت و به نفر سوم المپیک باخت هر چند می‌توانست به پیروزی برسد. علی‌یاری هم از شانس بد در همان دور نخست به نفر سوم المپیک خورد و در حالی که او هم می‌توانست پیروز مسابقه باشد با اخطار داوران بازنده شد.

چمن‌گلی تصریح کرد:‌ با تمام کم و کاستی‌های موجود عازم مسابقات شدیم و تیم دگرگون شده را به مسابقات جهانی بردیم. ما سرباز وطن هستیم و دوست داشتیم این مدال‌ها را تقدیم مردم ایران کنیم برای اولین بار در اوزان 84 و 120 کیلو طلا گرفتیم که می‌تواند خوشایند باشد.

وی درباره ادامه همکاری با فدراسیون کشتی گفت: قرارداد ما با فدراسیون تا پایان مسابقات جهانی بود که تمام شد اگر برای ادامه همکاری از من دعوت کردند شرایطی دارم به خیلی‌ها چندین سال فرصت دادند اما ما هم نشان دادیم در این مدت کوتاه می‌توانیم.

چمن‌گلی خاطرنشان کرد: نه تنها من بلکه خیلی از مربیان هستند که توان این کار را دارند من هم تمایل به ادامه همکاری دارم اما شرایطی دارم که به نفع کشتی فرنگی است. اگر به من هم فرصت دهند می‌توانم تیمم را قهرمان المپیک کنم. کشتی فرنگی ما پتانسیل بالایی دارد و مطمئن باشید تکرار قهرمانی المپیک دور از ذهن نیست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 181
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 187
بازدید ماه : 299
بازدید کل : 13140642
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7