دارنده مدال برنز مسابقات شمشیربازی امیدهای آسیا کسب مدال در این رقابت‌ها را افتخار بزرگی برای خود و
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
گزارش خبرنگار اعزامی فارس از کویت
پوررحمتی: کسب مدال بانوان در آسیا افتخار بزرگی بود/ نتیجه زحماتم را گرفتم

دارنده مدال برنز مسابقات شمشیربازی امیدهای آسیا کسب مدال در این رقابت‌ها را افتخار بزرگی برای خود و شمشیربازی بانوان می‌داند.

خبرگزاری فارس: پوررحمتی: کسب مدال بانوان در آسیا افتخار بزرگی بود/ نتیجه زحماتم را گرفتم

به کویت، مهسا پور رحمتی پس از کسب مدال برنز در مسابقات شمشیربازی امیدهای آسیا اظهار داشت: از کسب این مدال بسیار خوشحالم و نتیجه سال ها تلاش و زحمت خودم را دیدم. رقابت های بسیار سختی بود و قرار گرفتن در میان چهار بازیکن برتر آسیا و کسب مدال برنز افتخار بزرگی برای من و بانوان این رشته است.

وی ادامه داد: برای رسیدن به مدال برنز حریفانی از قطر و فیلیپین را شکست دادم که خیلی با تجربه تر از من بوده و در رقابت های زیادی شرکت کرده بودند. در دیدار برای رسیدن به فینال هم مقابل حریف چینی که از برترین های آسیا محسوب می شود نتیجه را واگذار کردم.

ملی پوش اپه شمشیربازی گفت: ما برای این رقابت ها 4 اردوی خوب داشتیم و شاید کمترین کسی شانس مدال برای ما قائل بود اما با تجربه ای که داشتم مبارزات خوبی را انجام دادم و توانستم برنده شوم. مطمئناً اگر اردوها و مسابقات برون مرزی ما بیشتر شود مدال طلا به هیچ وجه دور از دسترس نیست.

پور رحمتی در خصوص اینکه دلیل باخت به حریف چینی با وجود بازی خوب چه بود، گفت: یک مقدار ضعف بدنسازی داشتم و در غیر این صورت شمشیرباز چینی حریفی نبود که بتواند مرا شکست دهد.

دومین دوره مسابقات شمشیربازی امیدهای آسیا از اول مهر در کویت آغاز شده و هفتم مهر به پایان می رسد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 598
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 598
بازدید ماه : 710
بازدید کل : 13141053
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7