ئیس سابق کمیته آب‌های آرام گفت: اگر حالا به داد قایقرانی نرسیم این رشته دچار مرگ مغزی خواهد شد.
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
با ریاست ابراهیمی باید فاتحه قایقرانی را خواند
میلاد: به داد قایقرانی نرسیم دچار مرگ مغزی می‌شود/دنیامالی به رفع تعلیق کمک کرد

رئیس سابق کمیته آب‌های آرام گفت: اگر حالا به داد قایقرانی نرسیم این رشته دچار مرگ مغزی خواهد شد.

خبرگزاری فارس: میلاد: به داد قایقرانی نرسیم دچار مرگ مغزی می‌شود/دنیامالی به رفع تعلیق کمک کرد

محسن میلاد  درباره صحبت‌های خسرو ابراهیمی سرپرست فدراسیون قایقرانی که گفته بود 30 سال است برای این فدراسیون زحمت می‌کشد، گفت: شاید وی 30 سال در قایقرانی بوده، اما زحمتی نکشیده است. وی شاید در این مدت 30 میلیون تومان هزینه قایقرانی کرده است. او حتی توانایی راه‌اندازی لیگ را نداشت و نتوانست اسپانسر جذب کند. حتی در مصاحبه‌هایش نمی‌دانست تیم کانوپولو چند نفره است! اطلاعات کم ابراهیمی در بحث قایقرانی بر هیچ کس پوشیده نیست. بر اساس کمکی که دنیامالی به او کرد قایقرانی رفع تعلیق شد، اما او همه چیز را به اسم خودش ثبت کرد.

رئیس سابق کمیته آب‌های آرام همچنین درباره اظهارات دیگر ابراهیمی مبنی بر اینکه وی رئیس کمیته کانوپولوی غرب آسیاست اظهار داشت: کانوپولو کمیته‌ای ندارد که او رئیسش باشد. او همانطور که می‌تواند به راحتی تهمت بزند به راحتی هم دروغ می‌گوید. گزارشی علیه من به وزارت ورزش داده است که گفته‌ام باید مدارکش را رو کند. اگر تهمت باشد توانایی شکایت را دارم.

میلاد با اشاره به اینکه اگر قرار باشد انتخاباتی در فدراسیون قایقرانی انجام شود خودم مدعی هستم تصریح کرد: به صورت جدی گفته‌ام اگر وزارت ورزش بخواهد انتخاباتی بگذارد خودم به عنوان رئیس مدعی هستم چون جوانی‌ام را گذاشته‌ام؛ البته این در صورتی است که دنیامالی تصمیم به رفتن داشته باشد، اما در ابتدا او باید به فدراسیون بازگردد. نمی‌دانم وزارت ورزش با چه علمی روی ابراهیمی نظر دارد که بخواهد او را به هر عنوانی مطرح کند. نتایج مسابقات قهرمانی آسیا نشان می دهد که نسبت به سال 2011 چه افتی داشتیم. آن وقت است که مدیریت آقایان مشخص خواهد شد.

وی با ابراز تاسف از اتفاقات قایقرانی عنوان کرد: امیدوارم صالحی امیری بدون پیش داوری فقط مدیریت دنیامالی و عملکرد وی را از سال 83 به بعد ببیند که قایقرانی کجا بود و به کجا رسید. دنیامالی دو رشته المپیکی راه انداخت که کمیته ملی المپیک توانایی راه‌اندازی این رشته‌ها را نداشت. آن وقت در همین دو رشته عده‌ای مدعی شدند. با این اتفاقات رخ داده باید دو یا سه برابر هزینه کنیم تا به جایگاه اصلی‌مان در آسیا بازگردیم.

میلاد با اشاره به اینکه اگر اکنون به داد قایقرانی نرسیم این رشته دچار مرگ مغزی خواهد شد گفت: منتظر چه هستیم؟ اکنون که سیستم عوض شده، قایقرانی با کمک دنیامالی رفع تعلیق شده، حالا می‌خواهیم چه کار کنیم؟ اگر از همین امروز هم برای بازی‌های آسیایی اینچئون شروع کنیم باز هم عقب هستیم. دو طلای قایقرانی در گوانگجو به چهارمی ما در آسیا کمک کرد در حالی که هیچ کس روی این مدال‌ها حسابی باز نکرده بود، اما حالا توقعات بیشتر شده و ما برای حفظ آن دچار مشکل هستیم. از حالا می‌گویم اگر ابراهیمی بر مسند قایقرانی بنشیند یقین دارم قایقرانی نابود خواهد شد. مرگ آن را می‌بینم و برایش فاتحه می‌خوانم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 418
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 418
بازدید ماه : 530
بازدید کل : 13140873
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7