دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: تا پایان هفته کمیته بین‌المللی المپیک تکلیف زمان و نحوه برگزاری انتخاب
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

افشارزاده به فارس خبر داد
تکلیف انتخابات کمیته ملی المپیک تا پایان هفته مشخص می‌شود

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: تا پایان هفته کمیته بین‌المللی المپیک تکلیف زمان و نحوه برگزاری انتخابات کمیته المپیک ایران را مشخص خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: تکلیف انتخابات کمیته ملی المپیک تا پایان هفته مشخص می‌شود

بهرام افشارزاده ، درباره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، گفت: این دوره از بازی ها با حمایت فدراسیون همبستگی کشورهای اسلامی به میزبانی پالم بانگ اندونزی از 30 شهریور در 13 رشته برگزار خواهد شد که کاروان ایران نیز با توجه به محدودیت مالی فقط در رشته هایی که شانس زیادی برای مدال آوری دارد حضور پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: با بررسی های صورت گرفته توسط ستاد تدارکاتی و هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک و همچنین نشست هایی که با کادر فنی و مسئولان فدراسیون های مختلف داشتیم به این نتیجه رسیدیم که در 6 رشته دوومیدانی، ووشو، کاراته، تکواندو، والیبال و تیراندازی با کمان و جمعا با 88 ورزشکار شرکت کنیم.

سرپرست کاروان اعزامی با اعلام این موضوع که انتظار کسب 15 تا 18 مدال طلا را داریم، اظهار داشت: تمام رشته ها با وجود مشکلات مالی و محدودیت های تدارکاتی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند که امیدواریم با آمادگی نسبتا مناسب و انگیزه بالای ورزشکاران کشورمان بین 15 تا 18 مدال طلا بدست آوریم. در دوره قبل کاروان ایران در جایگاه چهارم قرار گرفت اما امیدواریم با مدال‌های ارزشمندی که توسط ورزشکاران با غیرت ایران بدست خواهد آمد بتوانیم در رده بهتری قرار بگیریم.

افشارزاده  که جهت حضور در نشست ثبت نام نهایی و تدارک حضور تیم ها، هم اکنون در محل برگزاری بازیها حضور دارد در خصوص وضعیت میزبانی اندونزی اظهار داشت: میزبان تمام تلاش خود را برای ارائه میزبانی مطلوب به کار بسته اما واقعیت این است که در خصوص اسکان تیم ها بخصوص هتل هایی که باید محل استقرار مسئولان و میهمانان ویژه باشند با مشکلات عدیده ای مواجه است و در همین خصوص محدودیت هایی دارد. متاسفانه میزبان مشکلات مالی زیادی دارد و در همین زمینه نیز هتل های با کیفیت و مناسبی را برای میهمانان در نظر نگرفته اند که این موضوع کشورهای شرکت کننده را با مشکل مواجه خواهد کرد. در تلاشیم تا با رایزنی و مذاکره با مسئولان ستاد برگزاری این محدودیت را هم در دهکده و هم در هتل ها رفع کنیم.

افشارزاده در پاسخ به این سوال که آیا IOC جواب درخواست ایران برای اجازه برگزاری انتخابات را داده یا خیر گفت: همانطور که مطلع هستید همه مسئولان بلند پایه ورزش دنیا طی یکی دو هفته گذشته جهت انتخاب شهر میزبان المپیک 2020، رئیس جدید IOC و همچنین تصمیم گیری در خصوص کشتی در بوینس آیرس بودند. اما با تماس هایی که طی یکی دو روز گذشته با آنان داشتم امیدوارم که در همین هفته، نامه مجوز برگزاری و نحوه و چگونگی برپایی آن را اعلام کنند. قطعا طی یکی دو روز آینده این خبر مهم و حیاتی که تکلیف ورزش قهرمانی ایران را در آستانه بازی های مهم آسیایی اینچئون و المپیک نوجوانان مشخص می سازد را دریافت و اعلام خواهیم کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در تلاشیم با برپایی هر چه زودتر انتخابات کمیته ملی المپیک و همراهی وزارت ورزش، زمینه استارت قدرتمند آماده سازی تیم های اعزامی به بازی های آسیایی اینچئون را فراهم کنیم. امیدوارم با حمایت دولت و رفع مشکلات مالی فدراسیون ها، حضوری قدرتمند در بازی های پیش رو داشته و از اعتبار و جایگاه ارزشمند ایران اسلامی در ورزش قاره و جهان دفاع کنیم.

انتهای پیام/خ



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7