دبیر مستعفی فدراسیون جودو گفت: با سیاست‌های حاکم بر فدراسیون نمی‌توانستم کار کنم و به همین دلیل استع
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

در فدراسیون تصمیمات بر اساس منافع شخصی گرفته می‌شود
درخشنده: نمی‌توانستم با سیاست‌های حاکم بر جودو کار کنم/ مشکلی با میراسماعیلی ندارم

دبیر مستعفی فدراسیون جودو گفت: با سیاست‌های حاکم بر فدراسیون نمی‌توانستم کار کنم و به همین دلیل استعفایم را به فدراسیون ارائه کردم.

خبرگزاری فارس: درخشنده: نمی‌توانستم با سیاست‌های حاکم بر جودو کار کنم/ مشکلی با میراسماعیلی ندارم

مهدی درخشنده  اظهار داشت: 14 شهریور ماه استعفایم را به صورت کتبی به رستگار، رئیس فدراسیون جودو تحویل دادم. دلیل استعفایم نیز این بود که با سیاست‌های حاکم بر فدراسیون دیگر نمی‌توانستم کار کنم.

وی افزود: وقتی که احساس می‌کنم در یک مجموعه‌ای کار به صورت گروهی انجام نمی شود و تصمیمات بر اساس منافع شخصی گرفته می‌شود من هم ناچار می‌شوم چنین تصمیم‌هایی بگیرم. در حال حاضر هم استعفای خودم را به فدراسیون جودو ارائه کردم و دیگر با شرایطی که در فدراسیون حاکم است با شخص رستگار نمی‌توانم کار کنم.

دبیر مستعفی فدراسیون جودو در ادامه گفت: من بارها گفته بودم اگر مشکلی باشد و نتوانم با مجموعه کار کنم استعفا می‌دهم. این موضوع را بارها به رستگار گفته بودم و ایشان هم این موضوع را قبول کرده بود. در حال حاضر هم به جایی رسیدم که سیاست‌های حاکم بر فدراسیون جودو را قبول نداشتم و به همین دلیل استعفای خودم را روز چهارشنبه 13 شهریور به فدراسیون ارائه کردم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با استعفای شما موافقت شده یا خیر، گفت: رستگار چند بار برای بازگشت من به فدراسیون تماس گرفت، اما گویا خیلی هم جدی نبود.

دبیر سابق فدراسیون جودو در پاسخ به این سؤال که مشکل شما آیا تنها با رئیس فدراسیون است یا با میراسماعیلی هم مشکل داشتی گفت: من با آرش میراسماعیلی هیچ مشکلی ندارم و تنها با سیاست‌های رئیس فدراسیون نمی‌توانستم  کار کنم.

وی در رابطه با انتقادهایی که در مورد درگیری جام رمضان رخ داده بود،‌ گفت: درگیری که بین امیر قمی و حسن روشنایی در جام رمضان رخ داده بود را محکوم می‌کنم و به هیچ عنوان با برخوردهای این ‌چنینی موافق نیستم. اصلا در ورزش و جایگاه ورزش این طور برخوردها محکوم است، اما هر اتفاقی که در داخل ورزش رخ می‌دهد مثل این است که داخل یک خانواده رخ داده است و حق نداریم این اطلاعات را به خارج کشور منعکس کنیم.

وی در پایان گفت: یکی از بزرگترین ایرادهای فدراسیون عدم توجه به هیات‌های استان‌ها است که زیر بنای اصلی جودو محسوب می‌شود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 125
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 131
بازدید ماه : 243
بازدید کل : 13140586
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7