نائب قهرمانی رزم‌آوران بانوان آذربایجان غربی در کشور
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


نائب قهرمانی رزم‌آوران بانوان آذربایجان غربی در کشور

 نائب قهرمانی رزم‌آوران بانوان آذربایجان غربی در کشور

 تیم رزم‌آوران بانوان آذربایجان غربی موفق به کسب عنوان نائب قهرمانی مسابقات رزم آوران بانوان کشور شد. 

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی نائب رئیس هیئت رزم آوران بانوان آذربایجان غربی اظهار داشت: در این دیدارها که با حضور 12 تیم از استان‌های آذربایجان غربی، تهران، چهارمحال بختیاری، اصفهان، کرمانشاه، همدان، شیراز و البرز برگزار شد، تیم بانوان آذربایجان غربی توانست با کسب 29 مدال، عنوان دومی این دیدارها را بدست آورد.
راحله رضایی ادامه داد: تیم بانوان استان که با حضور 45 رزمی‌کار در این مسابقات حضور داشت، توانست پنج مدال طلا، هشت نقره و 16 مدال برنز این مسابقات را در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان از آن خود کند.
رضایی با عنوان اینکه تیم بانوان استان چهارمحال و بختیاری نیز عنوان اول مسابقات قهرمانی رزم آوران بانوان کشور را کسب کرد، اظهار داشت: تیم آذربایجان غربی در تمامی رده های عنوان نائب قهرمانی را درو کرد و با این عنوان توانست آماده حضور در مسابقات آذرماه و دهه فجر در کشور شود.
وی با اشاره به اعضای تیم اعزامی رزم آوران بانوان آذربایجان غربی افزود: فاطمه الهیاری، مهسا شهریاری، نسا علی‌جمالی، سودا حسن زاده و هانیه سجوی موفق به کسب مدال طلا این رقابت‌ها شدند.
رضایی ادامه داد: همچنین ثنا راضی، حدیث خوش‌خلق، سودا پاویر، اسما آقا‌زاده، زهرا نامدار، مهری عطایی، لیلا قربان علیزاده و فاطمه کارگر مدال نقره این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.
نائب رئیس هیئت رزم آوران بانوان استان در پایان افزود:  کسب عنوان قهرمانی کشور در مسابقات فنکل‌های نمایشی بانوان کشور در سال 1390 و نائب قهرمانی کشور در سال 91 و 92، به همراه شرکت در اردوی تیم ملی و کسب حکم اخلاق در مسابقات رزم‌آوران بانوان کشور از جمله دلایل اعطای میزبانی مسابقات قهرمانی کشور به این هیئت بود. وی ادامه داد: اعزام سه داور به منظور قضاوت در مسابقات کشوری به نام های راحله رضایی، مرجان منفرد و سحر غلامی و تلاش در جهت گسترش این ورزش در میان بانوان به همراه شرایط مناسب استان از نظر زیرساختهای برگزاری مسابقات ورزشی موجب اعطای میزبانی از سوی استاد مجید رجایی رئیس و صاحب سبک این رشته و اکرم فکری به عنوان نائب رئیس این انجمن به آذربایجان غربی شده است. وی در خاتمه خاطرنشان کرد: الناز قربان علیزاده، زیبا پناهی، مژده سلیمان‌پور، شبنم مددلو، یاسمن خدایی، رقیه حبیبی، آیسان حسن‎زاده، صبا عسگری، ثمین غلامی، فرزانه رنجبریان، فاطمه ولی‌پور، نسترن ولی‌پور، سحر وحدانی، زهرا غفاری، شیوا زمانی و مهدیس حبیبی از جمله رزم‌آورانی بودند که موفق به کسب مدال برنز این مسابقات شدند.
لازم به ذکر است هیئت رزم آوران بانوان استان با نزدیک به 200 ورزشکار زن از سه سال پیش در تمام رده‌های سنی، مشغول فعالیت است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 131
بازدید کل : 13140474
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7