پیگیری نتایج مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور در ارومیه
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

پیگیری نتایج مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور در ارومیه

پیگیری نتایج مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور در ارومیه

در روز دوم مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور در ارومیه ، آذربایجان غربی همچنان پیشرو

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی از ادامه مسابقات بوکس قهرمانی کشور آذربایجان غربی ، در روز دوم این مسابقات با نتیجه 8 برد و 3 باخت و با کسب 8 امتیاز همچنان در صدر جدول پیشتاز است .
یکشنبه در دومین روزاین مسابقات ورزشکاران استانمان توانستند 5 پیروزی و دو شکست بدست آورند ، سينا ملك محمدي در ۶۹ كيلوگرم بر زنجان غلبه كرد، امين مختارپور در ۵۲ کیلوگرم بر حريف خوزستاني پيروز شد، اكبر تقي لو در ۶۴ کیلوگرم مقابل تهران به برتري رسيد، احسان نريماني وش در ۷۵ کیلوگرم بر بوكسور گيلاني چيره شد و آرش سعيدزاده در ۹۱ کیلوگرم مقابل رقيبي از قم به برتري رسيد و هادی ماکویی در 60 کیلوگرم بر رقیب کرمانشاهی و حامد شادلوي در وزن ۵۶ كيلوگرم با شكست برابر حريفي از بوشهر از مسابقات حذف شدند .
شایان ذکر است در اين رقابت ها بيش از ۲۰۰ ورزشكار از ۲۶ استان كشور استانهاي البرز، توابع تهران، تهران، بوشهر، آذربايجان شرقي، اصفهان، خراسان رضوي، آذربايجان غربي، يزد، مركزي، لرستان، گيلان، كرمان، كرمانشاه، كردستان، فارس، چهارمحال و بختياري، خوزستان، زنجان، سمنان، سيستان و بلوچستان، كهكيلويه و بويراحمد، گلستان، همدان، اردبيل و مازندران تيم هاي حاضر در اين مسابقات هستند که از 23 شهریور ماه به مدت چهار روز در سالن شش هزار نفري غدير اروميه ادامه دارد. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 455
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 455
بازدید ماه : 561
بازدید کل : 13140904
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7