قابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان ـ مجارستان رحیمی، تقوی و یزدانی از ساعت ۱۵:۳۰ روی تشک می‌روند
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان ـ مجارستان
رحیمی، تقوی و یزدانی از ساعت ۱۵:۳۰ روی تشک می‌روند

آزادکاران اوازن‌ ۵۵، ۶۶ و ۹۶ کیلوگرم کشورمان با شناخت حریفان خود از ساعت ۱۵:۳۰ امروز روی تشک خواهند رفت.

خبرگزاری فارس: رحیمی، تقوی و یزدانی از ساعت ۱۵:۳۰ روی تشک می‌روند

 

، حسن رحیمی، مهدی تقوی و رضا یزدانی آزادکاران اوزان‌ 55، 66 و 96 کیلوگرم کشورمان شب گذشته حریفان خود را شناختند تا از ساعت 15:30 دقیقه عصر امروز به مصاف رقبای خود بروند.

در وزن 55 کیلوگرم که 34 کشتی‌گیر حضور دارند، حسن رحیمی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف رسول کالیف از قزاقستان می‌رود و در صورت برتری در دور سوم با برنده آندری‌یف از بلاروس و کیم از کره جنوبی روبرو می‌شود. در گروه رحیمی نریمان اسرافیلوف از روسیه و گئورگی ادیریاشویلی از گرجستان و کانگ ایل یانگ از کره شمالی از دیگر نفرات سرشناس هستند.

در وزن 66 کیلوگرم مهدی تقوی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف برنت مت کالف از آمریکا می‌رود و در صورت برتری در دور سوم با برنده دیدار ابراهیم از قطر و کونتایف از بلاروس روبرو می‌شود. خابالاشویلی از گرجستان، ماگومد قربان علی‌یف از روسیه، صفریان از ارمنستان و یاکوپ گور از ترکیه از دیگر مدعیان در گروه تقوی هستند. در این وزن 39 کشتی‌گیر روی باسکول رفته‌اند.

در وزن 96 کیلوگرم که 33 کشتی‌گیر به روی باسکول رفتند، رضا یزدانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با ایوان یانکوفسکی از بلاروس مسابقه می‌دهد. وی در صورت برتری در دور سوم با برنده مبارزه رضا ایلدیریم از ترکیه و ساندو از کانادا روبرو می‌شود. در گروه یزدانی داتو کراشویلی از گرجستان، ینوکیان از ارمنستان و اولینیک از اوکراین از مدعیان محسوب می‌شوند.

رقابت‌های اوزان‌ 60، 84 و 120 کیلوگرم فردا (سه‌شنبه) و مسابقات وزن 74 کیلوگرم چهارشنبه برگزار می‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 813
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 813
بازدید ماه : 925
بازدید کل : 13141268
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7