هاپکیدو کاران آذربایجان غربی، قهرمان مسابقات هاپکیدو کشور
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

هاپکیدو کاران آذربایجان غربی، قهرمان مسابقات هاپکیدو کشور

هاپکیدو کاران آذربایجان غربی، قهرمان مسابقات هاپکیدو کشور

 تیم منتخب هاپکیدو آذربایجان غربی، موفق به کسب مقام قهرمانی در چهارمین مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی سبک های کره ای شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی به نقل از خبرگزاری برنا از در چهارمین دوره مسابقات رزمی هاپکیدو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی که به مدت یک روز در سالن دو هزار نفری خانه جوان ارومیه برگزار شد، تیم شهرستان ارومیه با کسب هشت مدال طلا، هفت نقره و هفت برنز مقام اول این دور از مسابقات را به‌خود اختصاص داد.
در این مسابقات که در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و در وزن های 20-، 45- و 75- کیلوگرم برگزار شد، تیم آذربایجان غربی توانست با کسب 380 امتیاز در بخش تیمی به مقام قهرمانی این دیدارها دست یابد.
همچنین تیم های خراسان شمالی با 310 امتیاز و مازندران با 240 امتیاز به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند و کاپ اخلاق این دیدارها نیز به تیم استان همدان رسید.
در این رقابت ها تیم هایی از استانهای آذربایجان غربی، مازندران، گیلان، همدان، اصفهان، تهران، یزد و خراسان شمالی حضور داشتند که نقطه شاخص این دیدارها، حضور استاد ارسلان قلیزاده از شاگردان استاد جی هان جی، استاد بروسلی رزمی کار مشهور دنیا بود.
لازم به ذکر است، نیما چوبدارزاده، محمد قنبری، عرفان ملک لو، حمید رضا غنی زاده انهر، شهاب پناهی و سجاد اشرفی با مربیگری مهدی نوری ترکیب تیم هاپکیدو شهرستان ارومیه را تشکیل داده بودند.
در این مسابقات 140 هاپکیدوکار در قالب هشت تیم و به منظور انتخاب تیم ملی سبک های کره ای، به مدت یکروز در محل خانه جوان ارومیه به رقابت با یکدیگر پرداختند.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 524
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 524
بازدید ماه : 636
بازدید کل : 13140979
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7