مربی تیم جودوی جوانان گفت: با سرمایه‌گذاری روی جوانان قطعا آینده تیم ملی بزرگسالان در سال‌های آینده
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
3 جودوکار جوان به تورنمنت ازبکستان اعزام می‌شوند
معلومات: سرمایه‌گذاری روی جوانان آینده جودو را تضمین می‌کند

مربی تیم جودوی جوانان گفت: با سرمایه‌گذاری روی جوانان قطعا آینده تیم ملی بزرگسالان در سال‌های آینده تضمین خواهد شد.

خبرگزاری فارس: معلومات: سرمایه‌گذاری روی جوانان آینده جودو را تضمین می‌کند

ب تیم جودوی جوانان ایران طی ماه‌های آبان و آذر حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان به میزبانی اسلوونی و قهرمانی آسیا به میزبانی چین را پیش رو دارد و تمرینات این تیم نیز برای شرکت در این رقابت‌ها پیگیری می‌شود. عطاالله عباس‌نژاد و علی معلومات به عنوان سرمربی و مربی هدایت این تیم را بر عهده دارند.

علی معلومات  در مورد شرایط اردوی تیم جودوی جوانان، اظهار داشت: اردو‌ی تیم جودوی جوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان با حضور 18 ورزشکار در تهران پیگیری می‌شود و با تصمیم مسئولان فدراسیون قرار است سه نفر از جودوکاران پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی جهان به تورنمنت ازبکستان اعزام شوند.

وی افزود: در طول این مدتی که اردوها آغاز شده شرایط روحی و روانی همه حاضرین در اردوها ایده‌آل است. نمایندگان اوزان 66، 73 و 100 کیلوگرم جودوکارانی هستند که به تورنمنت ازبکستان اعزام خواهند شد و در صورتی که نتایج خوبی را کسب کنند قطعا نفرات بیشتری را به همراه این سه جودوکار به مسابقات قهرمانی جهان اعزام خواهیم کرد.

معلومات در پاسخ به این سؤال که به نظر شما چه راهکاری برای پیشرفت جودو وجود دارد که تیم ملی در مسابقات جهانی نتایج قابل قبولی را کسب کند، گفت: برای اینکه تیم ملی جودو در مسابقات قهرمانی جهان بتواند نتایج مطلوبی را کسب کند قطعا باید تیم جودوی جوانان را به تورنمنت‌های مختلف اعزام کنیم و با حضور مکرر در مسابقات بین‌المللی آینده جودو را می‌توانیم تضمین کنیم. خوشبختانه مسئولان فدراسیون به جوانان بها می‌دهند و به فکر پشتوانه‌سازی برای تیم ملی هستند. اعزام جودوکاران جوان به اردوهای مشترک و تورنمنت‌های معتبر نشان می‌دهد که مسئولان فدراسیون روی جوانان در حال سرمایه‌گذاری هستند.

معلومات در پایان خاطرنشان کرد: آرش میراسماعیلی مدیرفنی تیم‌های ملی برنامه‌های خوبی را برای جوانان در نظر گرفته و قطعا در سال‌های آینده اگر این روند ادامه داشته باشد تیم ملی جودو آینده درخشانی در پیش خواهد داشت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 710
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 716
بازدید ماه : 828
بازدید کل : 13141171
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7