سه مقام سومی و یک مقام نائب قهرمانی حاصل تلاش شمشیربازان استان
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


سه مقام سومی و یک مقام نائب قهرمانی حاصل تلاش شمشیربازان استان

سه مقام سومی و یک مقام نائب قهرمانی حاصل تلاش شمشیربازان استان

مسابقات قهرمانی شمشیربازی نوجوانان و جوانان  کشور عصر دیروز با معرفی برترین های خود در بخش آقایان به پایان رسید .

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، مسابقات قهرمانی شمشیربازی نوجوانان و جوانان کشور در بخش آقایان عصر دیروز 22 شهریور ماه درمحل سالن 3000 نفری شهیدان آهندوست ارومیه بعد از سه روز رقابت بین ورزشکاران با معرفی قهرمانان خود به پایان رسید .
این مسابقات در سه اسلحه فلوره ، سابر و اپه برگزار شد که در فلوره تهران میزبان بود و سابر و اپه را ارومیه میزبانی می کرد . در این دروه مسابقات در مجموع سه اسلحه حدود 242 ورزشکاران از سراسر کشورشرکت داشتند که آذربایجان غربی توانست در نوجوانان به یک عنوان سومی و در جوانان دو عنوان سومی و یک مقام نائب قهرمانی را بدست آورد .
در مسابقات فلوره که در تهران برگزار شد در جوانان سهیل مشهدی حیدراز استانمان با اقتدار توانست مدال طلای این اسلحه را برگردن بیاویزد و محمد حسین جعفری از یزد به مقام دوم رسید و علی فصاحت از یزد و اسماعیل مرادی از اصفهان مشترکن عنوان سومی را بدست آوردند که در نهایت در مجموع تیمی اصفهان اول ، یزد دوم و آذربایجان غربی و همدان مقام سوم اسلحه فلوره جوانان کشور را کسب کردند .
در نوجوانان فلوره ، استان نتوانست عنوانی بدست آورد و استانهای اصفهان اول ، زنجان دوم و تهران و همدان مشترکن سوم شدند .
در اسلحه سابر در نوجوانان پوریا خلیلی توانست یک مقام سومی را کسب کند که در مجموع تیمی هم استان به عنوان سومی رسید و استانهای اربیل ، گیلان به ترتیب اول و دوم شدند . درجوانان این اسلحه استانمان در مجموع امتیاز ها توانست به نائب قهرمانی برسد و یزد قهرمان شد و آذربایجان شرقی و اصفهان مشترکن سوم شدند که در انفرادی این اسلحه یزد و اردبیل عنوانهای اول تا سوم را بدست آوردند .
در اسلحه اپه نوجوانان ، سعید رمضانی از آذربایجان غربی به مقام نخست رسید و میثم نوروزی از زنجان دوم و حامد صلاحی از خراسان جنوبی و محمد رضا وثوقی از اردبیل مشترکن سوم شدند که در مجموع تیمی زنجان و اردبیل اول و دوم ، کرمانشاه و البرز مشترکن سوم شدند . میر سالار کامجو در جوانان این اسلحه از استانمان مشترکن با سعید رضایی از اصفهان توانستند عنوان سومی را کسب کنند و امیر رضا کنعانی و محمد شجاعی مقام های اول و دوم را دریافت کردند که نهایتاً در مجموع تیمی این اسلحه اردبیل اول ، یزد دوم ، آذربایجان غربی و اصفهان مشترکن سوم شدند .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 167
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 167
بازدید ماه : 273
بازدید کل : 13140616
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7