ملی‌پوش وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد در مسابقات جهانی گفت: مدال‌های گودرزی وظیفه من را سنگین‌تر می‌کند،
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

 

رسی از نام حریفان ندارم
اکبری: مدال‌های گودرزی وظیفه من را سنگین‌تر می‌کند/ ناامید نیستم

ملی‌پوش وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد در مسابقات جهانی گفت: مدال‌های گودرزی وظیفه من را سنگین‌تر می‌کند، اما برای کسب مدال ناامید نیستم.

خبرگزاری فارس: اکبری: مدال‌های گودرزی وظیفه من را سنگین‌تر می‌کند/ ناامید نیستم

عزت‌الله اکبری ، درباره شرایطش برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان گفت: اولین بار است که حضور در چنین مسابقات مهمی را تجربه می‌کنم. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و شرایط ایده‌آلی دارم؛ با برنامه گام به مسابقات می‌گذارم.

وی در پاسخ به این سوال که چه شانسی برای خودش در مسابقات جهانی با توجه به تجربه کم قائل است عنوان کرد: شاید خیلی ها فکر نکنند می‌توانم مدال بگیرم، اما با تمام انگیزه و با حداکثر تلاش گام به میدان جهانی می‌گذارم. تنها برای مدال به مجارستان می‌روم. کار سختی دارم چون جانشین صادق گودرزی شده‌ام که در این 4 سال همواره مدال گرفته است و مدال نقره المپیک را در این وزن برای ایران به ارمغان آورد.

دارنده مدال برنز آسیا افزود: مدال‌های گودرزی وظیفه من را سنگین‌تر می‌کند، اما برای کسب مدال ناامید نیستم. وزن 74 کیلوگرم یکی از سخت‌ترین اوزان است و کشتی‌گیران خوبی حضور دارند. وزن سختی دارم و تمام حریفان مدعی هستند. شاید خیلی‌ها از این وزن انتظار مدال داشته باشند؛ تمام هدف من هم تکرار مدال‌های صادق گودرزی است.

اکبری درباره دیدار با جُردن باروس، قهرمان آمریکایی المپیک لندن گفت:‌ یک بار با این کشتی‌گیر در جام جهانی کشتی گرفتم. ترسی از نام هیچکدام از حریفان ندارم. ناشناخته بودن کمک زیادی به من می‌کند تا با برنامه بهتری روی تشک بروم. امیدوارم بتوانم پاسخ اعتماد مربیان و کادرفنی تیم ملی را بدهم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 498
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 498
بازدید ماه : 610
بازدید کل : 13140953
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7