سرمربی تیم‌های ملی جودوی لبنان گفت: عاشق ایران هستم و هر زمان که پرچم کشورم در مسابقات بالا برود، اف
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
جودوکاران با اجازه خانواده خود به لبنان آمدند
منصوری: جایی کار می‌کنم که با جمهوری اسلامی مشکل نداشته باشد/ رستگار از همه چیز باخبر بود

سرمربی تیم‌های ملی جودوی لبنان گفت: عاشق ایران هستم و هر زمان که پرچم کشورم در مسابقات بالا برود، افتخار می‌کنم و به همین دلیل جایی کار می‌کنم که با نظام ما مشکلی نداشته باشد.

خبرگزاری فارس: منصوری: جایی کار می‌کنم که با جمهوری اسلامی مشکل نداشته باشد/ رستگار از همه چیز باخبر بود

، سبحان رسولی ملی پوش وزن 73 - کیلوگرم و کاپیتان تیم ملی نوجوانان که در مسابقه‌های قهرمانی جهان در آمریکا (یک ماه قبل) به مقام هفتم رسید به همراه حسین خدامرادی ملی‌پوش وزن 81- کیلوگرم تیم ملی جوانان هم‌اکنون در لبنان حضور دارند. محمد منصوری از مربیان جودوی ایران و سرمربی اسبق تیم ملی جودوی ناشنوایان نیز همراه این دو جودوکار در حال حاضر در لبنان حضور دارد.

محمد منصوری  اظهار کرد: من عاشق پرچم ایران هستم و در هر زمان که پرچم کشورم در مسابقات بالا برود، افتخار می‌کنم و به همین دلیل هیچ وقت به کشوری که با نظام کشورم مشکل داشته باشد، نخواهم رفت. در حال حاضر نیز در کشوری حضور داریم که با ما به عنوان دوست و برادر است. من به لبنان آمده‌ام که تجربه بین‌المللی خود را افزایش دهم.

وی افزود: آرش میراسماعیلی اسطوره جودوی ایران است و در کنار او مربیانی با رزومه خوب حضور دارند که احساس کردم با حضور این دوستان نیازی در حال حاضر به من در جودوی ایران نیست و برای افزایش تجربه به لبنان آمدم.

منصوری در ادامه گفت:‌ هر وقت که صلاح ببینم به حضور من در تیم‌های ملی نیاز است به ایران بازمی‌گردم و به جودوی کشورم خدمت می‌کنم. در ایران با حضور برخی آقایان افرادی مثل من هر چقدر زحمت بکشند جای رشد برای آنها وجود ندارد، چرا که نتیجه زحمات ما با برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌های اشتباه به بیراهه می‌رود و همین موضوع باعث می‌شود نتیجه مطلوب گرفته نشود.

منصوری در پاسخ به این سؤال که در حال حاضر در لبنان با چه مسئولیتی به کار خود ادامه می‌دهی، گفت: در حال حاضر پس از اینکه وارد لبنان شدم به عنوان سرمربی تیم‌های ملی جودوی این کشور فعالیت می‌کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در مورد رفتن این جودوکاران از ایران به لبنان کسی باخبر بود یا خیر، گفت: رئیس فدراسیون جودو جلسه‌ای در حاشیه برگزاری مسابقات قهرمانی جهان در برزیل با رئیس فدراسیون لبنان داشت که خبر آن جلسه در سایت فدراسیون جودو و رسانه‌ها اعلام شد. در آن جلسه رستگار کاملا در جریان این اتفاق بود و اعلام کرد رضایتنامه این دو نفر را نیز می‌دهد. پس از آن این دو جودوکار با اجازه قانونی خانواده‌های خود راهی لبنان شدند تا علاوه بر فعالیت ورزش حرفه‌ای خود در دانشگاه‌هایی که در لبنان وجود دارد به ادامه تحصیل بپردازند.

سرمربی تیم‌های ملی جودوی لبنان در پایان گفت: من از همه مسئولان می‌خواهم علت کوچ ملی‌پوشان به کشورهای دیگر را پیدا کنند، چرا که طی این چند سال اخیر علاوه بر کوچ تعدادی از جودوکاران به کشورهای آلمان و لبنان تعدادی از کشتی‌گیران نیز به کشور آذربایجان کوچ کردند و حتی یکی از قایقرانان که سهمیه المپیک لندن را گرفته بود نیز در حال حاضر در ترکیب تیم ملی آمریکا فعالیت می‌کند. دوستان به جای اینکه به دنبال این صحبت‌ها باشند که ما ملی‌پوشانی که به کشورهای دیگر رفته‌اند را بازمی‌گردانیم و اگر برگردند از آنها حمایت می‌کنیم آنها باید کاری نکنند که به ذهن ورزشکاران رفتن به کشورهای دیگر خطور کند. بنده با تمام بی‌مهری‌هایی که رئیس فدراسیون جودو به من کرده برای تیم‌های ملی جودوی کشور در همه عرصه‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم.

محمد منصوری طی ماه گذشته به عنوان سرمربی تیم ملی جودوی ناشنویان در المپیک تابستانی ناشنوایان در صوفیه بلغارستان مقام سوم را برای کشورمان کسب کرد و در حال حاضر نیز به عنوان سرمربی تیم‌های ملی جودوی لبنان فعالیت خود را آغاز کرده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 91
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 91
بازدید ماه : 197
بازدید کل : 13140540
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7