رئیس فدراسیون جهانی کشتی پس از بقای این رشته در المپیک: به میلیون‌ها طرفدار کشتی در سراسر جهان تبریک
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
رئیس فدراسیون جهانی کشتی پس از بقای این رشته در المپیک:
به میلیون‌ها طرفدار کشتی در سراسر جهان تبریک می‌گویم/ می‌خواهیم بهترین باشیم

رئیس فدراسیون جهانی کشتی پس از بقای این رشته در بازی‌های المپیک گفت: می‌خواهیم بهترین عضو در جنبش المپیک باشیم.

خبرگزاری فارس: به میلیون‌ها طرفدار کشتی در سراسر جهان تبریک می‌گویم/ می‌خواهیم بهترین باشیم

و به نقل از فدراسیون کشتی، رئیس فدراسیون جهانی کشتی پس از ابقای این رشته کهن در بازی‌های المپیک، گفت: می‌خواهم از تمام اعضای کمیته ملی المپیک که به حفظ کشتی در المپیک رای دادند تشکر کنم. با این رای، شما نشان دادید که قدم‌هایی که ما برای بهتر شدن ورزشمان برداشتیم، تاثیرگذار بوده است.

وی ادامه داد: به تک تک شما اطمینان می‌دهم که مدرن شدن ورزش ما هم اکنون نیز متوقف نمی‌شود. ما به تلاشمان ادامه می‌دهیم تا بهترین یار و شریک جنبش المپیک باشیم.

رئیس فیلا گفت: از همین جا تلاش‌های رهبران و حمایت کنندگان ورزش‌های بیس‌بال و اسکواش را نیز تحسین می‌کنم. کمپین هر کدام از آنها به خوبی سازماندهی شده بود و نشان دادند که ورزش آنها نیز قابل احترام هستند.

لالوویچ همچنین خطاب به طرفداران کشتی گفت: به میلیون‌ها کشتی‌گیر و طرفداران این ورزش در سرتاسر جهان که دور هم جمع شدند تا کشتی را در المپیک حفظ کنند تبریک می‌گویم. هر کدام از شما سخت مبارزه کردید تا به این پیروزی برسید. حالا باید متحد باقی بمانیم تا ثابت کنیم که ما توقعاتی که از این رأی‌گیری بوجود آمده را برآورده خواهیم کرد.

انتخابات کمیته بین‌المللی المپیک برای انتخاب یک رشته المپیکی از بین ورزش‌های کشتی، بیس‌بال و اسکواش شب گذشته در آرژانتین برگزار شد که کشتی با 49 رای از 95 رأی در بازی‌های المپیک باقی ماند. بیس‌بال 24 رأی و اسکواش هم 22 رأی را به خود اختصاص دادند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 107
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 107
بازدید ماه : 213
بازدید کل : 13140556
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7