دبیرکل کمیته ملی المپیک درباره حفظ کشتی گفت: بیش از ۴۰۰ نامه به اعضای تاثیرگذار در IOC و مجامع مختلف
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

 
بیش از ۴۰۰ نامه برای حفظ کشتی نوشتیم/ یک حرکت جهانی کشتی را نگه داشت

دبیرکل کمیته ملی المپیک درباره حفظ کشتی گفت: بیش از ۴۰۰ نامه به اعضای تاثیرگذار در IOC و مجامع مختلف نوشتیم.

خبرگزاری فارس: بیش از ۴۰۰ نامه برای حفظ کشتی نوشتیم/ یک حرکت جهانی کشتی را نگه داشت

بهرام افشارزاده، در مورد حفظ کشتی در المپیک 2020 گفت: پیش‌بینی ما هم حفظ کشتی بود. نامه‌ای به تمام اعضای IOC، مجامع عمومی یک نامه ویژه به شیخ احمد فرستادیم که گفته بود برای حفظ کشتی حمایت ویژه‌ می‌کنند. سعی کردیم به افرادی که در IOC تاثیرگذار هستند نامه بنویسیم و از آنها بخواهیم برای حفظ کشتی کمک کنند.

وی ادامه داد: یک حرکت جهانی باعث شد تا کشتی با رای بالا باقی بماند. واقعا حیف بود اگر کشتی حذف می‌شد حتی در سرود IOC که در سال 1896 سروده شد از دو و میدانی و کشتی اسم آورده شده است.

دبیرکل کمیته ملی المپیک با اشاره به اینکه باید برای جذب مخاطب تغییراتی در زمان و قانون کشتی داده شود، عنوان کرد: دو دقیقه واقعا فرصت کمی است. یک دقیقه زمان می‌برد تا دو ورزشکار همدیگر را بشناسند. من در بازی‌های آسیایی المپیک شاهد بودم افرادی که خودشان با این رشته سروکار دارند مسابقات را نگاه می‌کنند و مخاطبی از بیرون نیست. تغییرات از نظر زمانی می‌تواند به جذب مخاطب کمک کند.

افشارزاده در پاسخ به این سؤال که خطیب در یک گفت‌وگویی اظهار داشته کمیته می‌توانست یک نماینده در بوینوس آیرس داشته باشد، تصریح کرد: اصلا این طور نیست. اعضای IOC درباره این مسائل تصمیم می‌گیرند که ما متاسفانه این کرسی را از دست دادیم. اگر هاشمی‌طبا بود الان او باید در این نشست شرکت می‌کرد. ما برای حفظ کشتی بیش از 400 نامه نوشتیم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 205
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 211
بازدید ماه : 323
بازدید کل : 13140666
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7