نایب رئیس فدراسیون جودو گفت: بنده قول می‌دهم که اگر رسولی و خدامرادی به ایران بازگردند به شدت آنها ر
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
پس از اقدام دو جودوکار ایران برای گرفتن تابعیت کشور لبنان
میراسماعیلی: جودوکاران به ایران بازگردند آنها را حمایت می‌کنیم/مخالف این تصمیم هستیم

نایب رئیس فدراسیون جودو گفت: بنده قول می‌دهم که اگر رسولی و خدامرادی به ایران بازگردند به شدت آنها را حمایت کنم تا به کار خود در تیم ملی ادامه بدهند.

خبرگزاری فارس: میراسماعیلی: جودوکاران به ایران بازگردند آنها را حمایت می‌کنیم/مخالف این تصمیم هستیم

آرش میراسماعیلی  در پاسخ به این سؤال که آیا موضوع رفتن سبحان رسولی و حسن خدامرادی جودوکاران جوان ایرانی برای گرفتن تابعیت کشور لبنان صحت دارد یا خیر گفت: متاسفانه سه روز پیش رئیس فدراسیون لبنان با ما تماس گرفت و موضوع را اطلاع داد و ما نیز اعلام کردیم که مخالف این هستیم که جودوکاران کشورمان بخواهند تابعیت کشور دیگر را بگیرند. البته به رئیس فدراسیون جودو لبنان نیز اعلام کردیم که در تلاش هستیم تا آنها را متقاعد کنیم تا به ایران بازگردند.

وی افزود: بنده قول می‌دهم که اگر آنها به ایران بازگردند به شدت آنها را حمایت کنم تا به کار خود در تیم ملی ادامه بدهند، چرا که هر دو جودوکار آینده درخشانی دارند و قطعا می‌توانند در  آینده موفق باشند.

نایب رئیس فدراسیون جودو گفت: شنیده‌ام که آنها با این کار تصمیم دارند تا در مسابقات قهرمانی آسیا که آذرماه برگزار می‌شود در ترکیب تیم ملی لبنان وارد تاتامی شوند، اما ما مخالف هستم و امیدواریم آنها را باز گردانیم. البته به هیچ عنوان حق نداریم با درخواستی که آنها داده‌اند موافقت کنیم.

میراسماعیلی در پایان گفت: بحث تغییر ملیت در جودو متاسفانه خیلی فراگیر شده و بنده تصمیم دارم به عنوان یکی از قهرمانان   این رشته به رئیس فدراسیون جهانی نامه‌ای را ارسال کنم. این اتفاقاتی که در حال رخ دادن است به کشورها لطمه می‌زند، چرا که یک کشوری سال‌ها برای ورزشکار خود سرمایه‌گذاری می‌کند و خوب نیست که بعد از این همه سرمایه‌گذاری در قالب تیم دیگری به میدان برود. 

سبحان رسولی ملی پوش وزن 73 - کیلوگرم و کاپیتان تیم ملی نوجوانان که در مسابقه‌های قهرمانی جهان در آمریکا (یک ماه قبل) به مقام هفتم رسید به همراه حسن خدامرادی ملی‌پوش وزن 81- کیلوگرم تیم ملی جوانان هم‌اکنون در لبنان حضور دارند و در تلاش هستند که تابعیت این کشور را بگیرند. محمد منصوری نیز از مربیان جودوی ایران و سرمربی اسبق تیم جودوی استقلال نیز همراه این دو جودوکار در لبنان حضور دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 624
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 624
بازدید ماه : 736
بازدید کل : 13141079
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7