دارنده مدال طلای کشتی آزاد المپیک گفت: همان زمان هم گفتم که کشتی در المپیک می‌ماند و حذف آن بهانه اس
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
گفته بودم کشتی در المپیک می‌ماند
دبیر: حذف کشتی بهانه بود/ پشت پرده این موضوع را می‌دانستم

دارنده مدال طلای کشتی آزاد المپیک گفت: همان زمان هم گفتم که کشتی در المپیک می‌ماند و حذف آن بهانه است چون پشت پرده این موضوع را می‌دانستم.

خبرگزاری فارس: دبیر: حذف کشتی بهانه بود/ پشت پرده این موضوع را می‌دانستم

، بعد از مطرح شدن موضوع حذف کشتی از بازی‌های المپیک قهرمانان سرشناس و قدیمی این رشته مواضع مختلفی در این زمینه اتخاذ کردند، اما علیرضا دبیر نخستین کسی بود که با اطمینان از بقای کشتی در المپیک سخن گفت.

حالا بعد از گذشت حدود چند ماه از آن اظهار نظر و رأی شب گذشته کمیته بین‌المللی المپیک برای ادامه حضور این رشته کهن در بازی‌های المپیک بار دیگر با قهرمان پیشین کشتی جهان و المپیک گفت‌وگو کردیم.

علیرضا دبیر در این زمینه : اولین کسی بودم که چند ماه پیش با اطمینان از بقای کشتی صحبت کرده بودم و همان زمان هم گفتم که کشتی در المپیک می‌ماند و حذف آن بهانه است چون پشت پرده این موضوع را می‌دانستم.

وی ادامه داد: به علت مشکلاتی که در فدراسیون جهانی این رشته وجود داشت مسئولان کمیته بین‌المللی المپیک به دنبال اعمال تغییرات در رأس فدرسیوان جهانی کشتی بودند. سران کمیته بین‌المللی المپیک برای تغییر مارتینتی به جمع‌بندی رسیده بودند که باید محقق می‌شد و تنها راه هم تهدید کشتی به حذف از المپیک بود.

دارنده مدال طلای المپیک تصریح کرد: هیئت رئیسه فدراسیون جهانی کشتی هم وقتی این پیام را دریافت کرد تصمیم به جابه‌جایی گرفت و کمیته بین‌المللی المپیک کوتاه آمد. البته از حالا باید به دنبال برخی تغییرات و تحولات مثبت از جمله کار در زمینه تبلیغات و مسائل اقتصادی باشیم تا این رشته جذاب‌تر از گذشته شود.

به گزارش فارس، انتخابات کمیته بین‌المللی المپیک برای انتخاب یک رشته المپیکی از بین ورزش‌های کشتی، بیس‌بال و اسکواش شب گذشته در آرژانتین برگزار شد که کشتی با 49 رای از 95 رأی در بازی‌های المپیک باقی ماند. بیس‌بال 24 رأی و اسکواش هم 22 رأی را به خود اختصاص داد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 130
بازدید کل : 13140473
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7