مجیدی: از حالا برای بازی‌های آسیایی تمرین می‌کنم یک وزنه‌بردار از اردوی تیم ملی وزنه‌برداری خط خورد
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

 

نسخه چاپي
مجیدی: از حالا برای بازی‌های آسیایی تمرین می‌کنم
یک وزنه‌بردار از اردوی تیم ملی وزنه‌برداری خط خورد

حامد مجیدی به دلیل آسیب دیدگی اردوی تیم ملی وزنه‌برداری را ترک کرد.

خبرگزاری فارس: یک وزنه‌بردار از اردوی تیم ملی وزنه‌برداری خط خورد

، حامد مجیدی وزنه‌بردار دسته 105 کیلوگرم تیم ملی، به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه کشاله ران از جمع اردونشینان خارج شد.

مجیدی که آخرین‌بار در بازی‌های آسیایی گوانگژو چین پیراهن تیم ملی را بر تن کرد، یکی از سه وزنه بردار دسته 105 کیلوگرم تیم ملی بود که خود را برای رقابت‌های جهانی لهستان آماده می کرد، اما به دلیل پارگی عضله داخلی ران با صلاحدید کادر فنی از جمع اردونشیان خارج شد تا ضمن مداوای این آسیب دیدگی خود را برای حضور در رقابتهای لیگ آماده کند.

با کنار رفتن حامد مجیدی، جمع اردونشیان وزنه برداری در فاصله 40 روز تا آغاز رقابت‌های جهانی لهستان به 11 وزنه‌بردار رسید.

مجید عسکری در 62 کیلوگرم، جابر بهروزی و سجاد بهروزی در 69 کیلوگرم، رسول تقیان در 77 کیلوگرم، سهراب مرادی در 85 کیلوگرم، امین زارعی و علیرضا دهقان در 94 کیلوگرم، کیا قدمی و محمدرضا براری در 105 کیلوگرم، بهادر مولایی و علیرضا سلیمانی در 105+ کیلوگرم نفراتی هستند که زیر نظر کادر فنی در اردوی بجنورد برای رقابت‌های جهانی آماده می شوند.

 

*مجیدی: از حالا برای بازی‌های آسیایی تمرین می‌کنم

مجیدی در بیان دلایل جدایی اش از تیم ملی وزنه برداری به روابط عمومی فدراسیون گفت: کشیدگی عضله داخلی ران راست و بغل پای چپ باعث شده بود نتوانم آنطور که کادر فنی انتظار دارد تمرین کنم. البته این آسیب دیدگی ها با فیزیوتراپی و آب درمانی برطرف خواهد شد اما با توجه به فشار بالای تمرینات در فاصله کمتر از یک ماه و نیم تا رقابت‌های جهانی با صلاحدید آقای باقری اردوی تیم ملی را ترک کردم تا مبادا آسیب دیدگی پایم تشدید شود.

وزنه بردار دسته 105 کیلوگرم کشورمان با بیان اینکه تمریناتش را در رشت و در سالن نامجو پیگیری می‌کند تا در هفته دوم لیگ برای ملی حفاری روی تخته برود، افزود: اگر می‌خواستم در رقابت‌های جهانی شرکت کنم باید ریسک می‌کردم که این موضوع می توانست برای من به قیمت از دست رفتن رقابت‌های جهانی و بازی‌های آسیایی تمام شود. اما الان ضمن حضور در رقابت‌های لیگ به مداوای آسیب دیدگی‌هایی که دارم می‌پردازم تا بعد از رقابت‌های جهانی بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شوم و خودم را برای بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون آماده کنم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 918
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 918
بازدید ماه : 1030
بازدید کل : 13141373
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7