رئیس هیئت بوکس استان کرمانشاه گفت: برخی از دوستان بدانند که من مدارکی محکمه پسند دارم که آقایان در س
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
به من گفتند مهدی‌پور دیگر صلاحیت حضور در بوکس را ندارد/ناراحتی قلبی دارم و حتی سیگار هم نمی‌کشم
سلطانی: مدارک بساط آقایان در سالن ورزشی را دارم/ باتمانی میلیاردها تومان پول برده

رئیس هیئت بوکس استان کرمانشاه گفت: برخی از دوستان بدانند که من مدارکی محکمه پسند دارم که آقایان در سالن‌های ورزشی چه بساطی را به راه انداخته‌اند که مچشان را گرفته‌اند.

خبرگزاری فارس: سلطانی: مدارک بساط آقایان در سالن ورزشی را دارم/ باتمانی میلیاردها تومان پول برده

داریوش سلطانی با رد استعفای چهار نفر از اعضا هیئت بوکس استان کرمانشاه‌ اظهار داشت: هنور مدارکی مبنی بر اینکه اعضا هیئت بوکس استان کرمانشاه از سمت خود استعفا داده‌اند به دست من نرسیده است. تنها اردشیر عرفان رئیس کمیته داوران از مسئولیت خود استعفا داده که او نیز برای اینکه بنده او را به عنوان داور ستاره دار معرفی نکرده‌ام ناراحت شده و استعفا کرده است. البته ناگفته نماند که ما داورانی را داریم که صلاحیت آنها برای ستاره شدن بیشتر از از عرفانی است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا نایب رئیس هیئت بوکس استعفا داده یا خیر، گفت: به هیچ عنوان از موضوع استعفای باتمانی خبر ندارم و هنوز مدارکی به دست من نرسیده است. مهدی پور هم که اصلا مسئولیتی در بوکس ندارد که بخواهد استعفا بدهد.

سلطانی در پاسخ به این سؤال که نایب رئیس شما مدعی شده که شما پول هیئت بوکس استان را خرج تبلیغات دوستان خود در شورای شهر کرده‌اید آیا این موضوع صحت دارد، گفت: اگر آنها راست می‌گویند مدارک بیاورند. من هم می‌توانم مدعی شوم که باتمانی میلیارد‌ها تومان پول از بوکس برده است، اما این‌ها همه حرف است و من باید ثابت کنم. اصلا هیئت بوکس مگر پول دارد که من بخواهم برای دوستانم در شورای شهر هزینه کنم؟ آقایان یادشان رفته که وارد بازی‌های سیاسی شده بودند و در خانه بوکس استان کرمانشاه با کاندیدای شورای شهر جلسه گذاشته بودند. این من بودم که آنها را ناچار کردم تا جلساتشان را بیرون از خانه بوکس برگزار کنند.

وی افزود: طی چند روز گذشته با رایزنی که با نمایندگان شورای شهر داشتم توانستم مقداری پول برای کمک به هیئت بوکس استان کرمانشاه بگیرم و طی چند روز آینده چک کمک نقدی شورای شهر را دریافت خواهم کرد. پس این نشان می‌دهد که ما پول نداریم که بخواهیم برای شورای شهر تبلیغ کنیم و تازه از آنها کمک هم می‌گیریم.

رئیس هیئت بوکس استان کرمانشاه در ادامه گفت: دوستان بهانه آورده‌اند که من پیپ می‌کشم، اما یادشان رفته که من ناراحتی قلبی دارم و چندین سال است که حتی سیگار هم نمی‌کشم چه برسد به پیپ کشیدن. اصلا نمی‌دانم که این صحبت‌ها برای چیست! بنده در حضور برخی از بزرگان بوکس استان استعفای خود را اعلام کردم، اما دوستان در اتاق را بستند و گفتند که اگر من بروم بوکس کرمانشاه نابود می‌شود.

وی در پایان گفت: از یک کانال‌هایی به ما اعلام کردند که رضا مهدی پور دیگر صلاحیت حضور در بوکس را ندارد و در حال حاضر هم هیچگونه مسئولیتی در بوکس استان کرمانشاه‌ ندارد. برخی از دوستان بدانند که من مدارکی محکمه پسند دارم که آقایان در سالن‌های ورزشی چه بساطی را به راه انداخته‌اند که مچشان را گرفته‌اند. اگر لازم باشد اسناد آن را نیز رسانه‌ای خواهم کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 74
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 80
بازدید ماه : 192
بازدید کل : 13140535
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7