سرمربی سابق تیم ملی تکواندو گفت: از تبعیض‌ها خسته شده‌ایم و باید قانون در ورزش برای همه یکسان باشد.
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
با این تفکرات باعث می‌شوند ورزشکاران به کشورهای دیگر مهاجرت کنند
عسکری: از تبعیض‌ها خسته‌ شده‌ایم/ بگویند تکواندو فرزند خوانده است

سرمربی سابق تیم ملی تکواندو گفت: از تبعیض‌ها خسته شده‌ایم و باید قانون در ورزش برای همه یکسان باشد.

خبرگزاری فارس: عسکری: از تبعیض‌ها خسته‌ شده‌ایم/ بگویند تکواندو فرزند خوانده است

، شنیده می‌شود نام اعضای تیم ملی تکواندو، نایب قهرمان مسابقات جام جهانی 2012 آروبا از لیست پاداش وزارت ورزش و جوانان خارج شده است. تقدیر وزارت ورزش از قهرمانان سال گذشته، طی هفته آینده انجام خواهد شد، اما به گفته یکی از ملی پوشان تیم نایب قهرمان جام جهانی تکواندو، اسامی تکواندوکاران از لیست وزارت خارج شده است.

فریبرز عسکری  در مورد حذف نام ملی پوشان تکواندو از لیست پرداخت جوایز وزارت ورزش و جوانان، اظهار کرد: ‌از تبعیض‌ها خسته شده‌ایم، اگر قرار قانونی در ورزش وجود دارد باید برای همه یکسان باشد. اینکه هر کسی را با یک چشم ببینند، فکر می‌کنم جالب نیست. سال گذشته تیم ملی تکواندو اولین تیمی بود که در مسابقات جام جهانی عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد، اما پس از گذشت ماه‌ها جوایزمان را هنوز دریافت نکردیم و تازه شنیده‌ایم که قرار نیست جایزه‌ای به تیم نایب قهرمان داده شود.

وی افزود: بعد از تکواندو، کشتی آزاد و فرنگی عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی را در مسابقات جام جهانی که در تهران برگزار شد، کسب کردند و در عرض یک هفته جایزه آنها را که مبلغ 30 و 20 میلیون بود، پرداخت کردند.

سرمربی سابق تیم ملی تکواندو در ادامه گفت: فوتبال تازه وارد جام جهانی شده به آنها جوایز بلافاصله جایزه نقدی، به همراه یک مجوز وارد کردن خودرو اهدا کردند. والیبالیست‌ها نیز به همین شکل جایزه گرفتند. حالا سؤال من این است که این تبعیض‌ها برای چیست؟ اگر قانون است که باید برای همه یکسان باشد، اگر نه پس قبل از اعزام تیم به مسابقات بگویند تکواندو فرزند خوانده ورزش است و کسی از این تیم انتظاری ندارد.

عسکری در مورد اینکه این تبعیض‌ها باعث می‌شود ورزشکاران به کشورهای دیگر مهاجرت کنند، گفت:‌ با این تفکر غلط، فضایی را در ورزش حاکم می‌کنند که ورزشکاران ایرانی به فکر مهاجرت کردن به تیم‌های خارجی باشند، همانطور که در برخی از رشته‌ها شاهد این اتفاق هستیم. با این وضعیت مهاجرت در بین ورزشکاران ایرانی به زودی رخ خواهد داد.

سرمربی سابق تیم ملی تکواندو در مورد اینکه دبیر فدراسیون برای گرفتن جوایز ملی‌پوشان در حال رایزنی است، خاطرنشان کرد: با ذوالقدر صحبت کردیم، او به ما اعلام کرد که برای گرفتن جوایز تکواندوکاران در حال رایزنی است، متاسفانه این اتفاقات در حالی رخ داد که تغییراتی هم در رأس وزارت ورزش ایجاد شده و مانده‌ایم که مشکلاتمان را به که بگوییم.

وی در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا امسال در لیگ برتر تیم‌داری خواهید کرد یا خیر، گفت: قرار بود امسال با تیم گاز تهران در لیگ برتر حضور داشته باشم و با آنها صحبت‌های اولیه را انجام دادم، اما متاسفانه به دلیل مشکلات مالی که آنها داشتند، نتوانستند تیم‌داری کنند، به هرحال با این وضعیت اقتصادی هیچ اسپانسری حاضر به سرمایه‌گذاری در ورزش نیست، به هرحال خدا بزرگ است و همچنان بیکار در خانه نشسته‌ایم تا ببینیم چه پیش می‌آید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 590
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 590
بازدید ماه : 702
بازدید کل : 13141045
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7