نایب رئیس هیئت بوکس استان کرمانشاه گفت: سلطانی پول هیئت بوکس را خرج دوستان خود در انتخابات شورای شهر
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
کسی دیگر، دوست ندارد با او کار کند
باتمانی: پول هیئت بوکس کرمانشاه خرج انتخابات شورای شهر شد/کشیدن پیپ برای سلطانی آزاد است

نایب رئیس هیئت بوکس استان کرمانشاه گفت: سلطانی پول هیئت بوکس را خرج دوستان خود در انتخابات شورای شهر کرد.

خبرگزاری فارس: باتمانی: پول هیئت بوکس کرمانشاه خرج انتخابات شورای شهر شد/کشیدن پیپ برای سلطانی آزاد است

بیژن باتمانی در مورد دلیل استعفای خود از هیئت بوکس استان کرمانشاه، اظهار داشت: بوکس استان کرمانشاه در طول این سال‌ها همیشه نفرات خوبی را تحویل تیم ملی داده است، اما متاسفانه در طول این مدت که داریوش سلطانی به عنوان رئیس هیئت بوکس استان حضور دارد لطمات زیادی به بوکس این استان وارد شده است. ایشان به دلیل بیماری که دارد قادر به مدیریت در این استان نیست و بارها اعلام کرده که دیگر تمایلی به ادامه فعالیت در این استان را به دلیل بیماری قلبی ندارد.

وی افزود: ما سال‌ها برای بوکس زحمت کشیده‌ایم، اما سلطانی تمام زحمات ما را به نام خودش می‌زند. ایشان پول هیئت بوکس را خرج کارهای سیاسی می‌کند. زمانی که انتخابات شورای شهر بود پول هیئت بوکس را صرف دوستان خود در انتخابات کرد و عکس آنها را در استان کرمانشاه به روی دیوارها زد.

نایب رئیس هیئت بوکس استان کرمانشاه در ادامه گفت: کشیدن پیپ در هیئت بوکس آزاد است و ایشان دوست دارد این کارها را در مجموعه ورزشی انجام دهد، اما وقتی یک ورزشکار با لباس ورزشی وارد اتقاق او می‌شود اعتراض می‌کند که در شان من نیست که بوکسورها با لباس ورزشی در دفتر من حضور داشته باشند.

وی در پایان گفت: متاسفانه اختلافات با وی به قدری زیاد شده که دیگر کسی دوست ندارد با او همکاری کند. بنده به عنوان نایب رئیس، مجتبی اسمی دبیر هیئت بوکس، اردشیر عرفان رئیس کمیته داوران و رضا مهدی پور مشاوره هیئت بوکس نفراتی هستیم که دیگر قادر به همکاری با وی نیستیم و روز گذشته به طور رسمی استعفا خود را اعلام کردیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 120
بازدید کل : 13140463
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7