ناچاریم با تیم ملی ترکمنستان اردوی مشترک برگزار کنیم اردلان: جام احمد کمرت چند روز پیش تمام شده/ بوک
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
ناچاریم با تیم ملی ترکمنستان اردوی مشترک برگزار کنیم
اردلان: جام احمد کمرت چند روز پیش تمام شده/ بوکسورها به رومانی اعزام نمی‌شوند

دبیر فدراسیون بوکس با تکذیب خبر اعزام تیم ملی به جام احمد کمرت ترکیه گفت: جام احمد کمرت ترکیه چند روزی است به پایان رسیده و ما ناچاریم یک اردوی مشترک با تیم ملی ترکمنستان در ایران برگزار کنیم.

خبرگزاری فارس: اردلان: جام احمد کمرت چند روز پیش تمام شده/ بوکسورها به رومانی اعزام نمی‌شوند

  تیم ملی بوکس در راستای برنامه های آماده سازی خود به منظور حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی جهان با 10 بوکسور قرار بود بامداد امروز(سه‌شنبه) راهی رومانی شود، اما به دلیل صادر نشدن روادید تیم ملی از حضور در این مسابقات جا ماند. نایب رئیس فدراسیون بوکس در مصاحبه با فارس مدعی شد که تمام تلاش‌شان را برای اعزام تیم ملی به رومانی انجام دادند، اما سفارت رومانی با مسئولان فدراسیون هماهنگی نکرده‌اند و به همین دلیل تیم از اعزام به تورنمنت دست کش طلایی جا ماند و به همین دلیل تیم ملی را قبل از اعزام به مسابقات جهانی برای حضور در جام احمدکمرت راهی ترکیه می‌کنند، اما در کمال ناباوری دبیر فدراسیون بوکس در صحبت‌های خود مدعی شد که جام احمد کمرت در ترکیه چند روز پیش به پایان رسیده است.

همایون اردلان دبیر فدراسیون بوکس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد اعزام نشدن تیم ملی به تورنمنت دست‌کش طلایی، گفت: طی این مدتی که قرار بود تیم ملی راهی تورنمنت دست‌کش طلایی شود ما تمام مراحل قانونی را یکی پس از دیگری طی کردیم. ما تمام نامه‌هایی که از فدراسیون بوکس رومانی، و وزارت امور خارجه رومانی به فدراسیون ارسال شده بود را در ایران به سفرات آنها ارائه کردیم، اما در اوج ناباوری دیدیم که لحظه آخر به ما ویزا ندادند.

دبیر فدراسیون در ادامه گفت: روز گذشته آخرین تلاشمان را هم تا ساعات پایانی شب انجام دادیم، اما آنها به ما گفتند که سفیر رومانی در ایران حضور ندارد و به همین دلیل ویزا برای ملی پوشان ایرانی صادر نمی‌شود. البته جای تعجب برای ما دارد، چرا که باید نفرات دیگری در سفارت باشند که در نبود سفیر کارها را انجام دهند.

اردلان در پاسخ به این سئوال که آیا فرصتی برای اعزام تیم ملی به رومانی باقی مانده است یا خیر، گفت: در واقع شب گذشته(دوشنبه) مشخص شد که سفارت رومانی به تیم ملی ویزا نمی‌دهد و به همین دلیل موضوع اعزام تیم ملی به تورنمنت دست‌کش طلایی به پایان رسید. البته اگر تیم می‌خواست اعزام شود هم به مسابقات نمی‌رسد؛ چرا که صبح فردا مسابقات آغاز می‌شود و تیم ملی زمانی به رومانی می‌رسد که مسابقات آغاز شده و با این حساب دیگر دلیلی ندارد که تیم اعزام شود.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا تیم به مسابقات جام احمد کمرت اعزام می‌شود یا خیر اظهار کرد: جام احمد کمرت چند روز پیش در ترکیه برگزار و به پایان رسید.

اردلان در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه تورنمنت دستکش طلایی را به دلیل عدم صدور ویزا از دست دادیم و جام احمد کمرت ترکیه هم به پایان رسیده، ما ناچاریم با تیم ترکمنستان که طی چند روز آینده وارد گرگان می‌شود یک اردوی مشترک برگزار کنیم. تیم ملی ترکمنستان با 12 ورزشکار طی چند روز آینده وارد ایران می‌شوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 572
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 572
بازدید ماه : 678
بازدید کل : 13141021
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7