خبر ورزشي
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN
27 / 4 / 1391برچسب:, :: 4:45 بعد از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

پیرانشهر قهرمان مسابقات لیفت قدرتی انتخابی استان آذربایجان غربی

پیرانشهر قهرمان مسابقات لیفت قدرتی انتخابی استان آذربایجان غربی

تیمهای لیفت قدرتی پیرانشهر در مسابقات انتخابی استان آذربایجان غربی یادواره شهدای بمباران شیمیایی سردشت که روز جمعه 9 تیرماه جاری به میزبانی آن شهر برگزار گردید در تمام رده‌های سنی به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی پایگاه اطلاع‌رسانی اصلاح، مسابقات انتخابی لیفت قدرتی استان آذربایجان غربی به مناسبت گرامیداشت شهدای مظلوم بمباران شیمیایی سردشت، روز جمعه 9 تیرماه جاری با حضور 100 ورزشکار استان از شهرهای مهاباد، ارومیه، نقده، تکاب، چالدران، شاهین دژ، سلماس، چایپاره، محمدیار و پیرانشهر در 4 رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان به میزبانی شهرستان پیرانشهر در سالن 2000 نفری  برگزار گردید که در پایان ورزشکاران پیرانشهری در تمام رده‌های سنی و در اوزان مختلف حریفان خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و به مقام قهرمانی استان رسیدند.


در رده‌ی سنی نوجوانان؛ تیم پیرانشهر عنوان قهرمانی را ازآن خود نمود و تیم‌های مکریان و ماهان هر دو از شهرستان مهاباد به ترتیب به مقام‌های نایب قهرمانی و سوم دست یافتند.
در رده‌ی سنی جوانان نیز مقام قهرمانی و نایب قهرمانی مسابقات استان به تیم‌های «الف» و «ب» پیرانشهر رسید و تیم شاهین‌دژ در جایگاه سوم ایستاد.
در رده‌ی سنی بزرگسالان مجدداً این تیم «الف» پیرانشهر بود که بر سکوی قهرمانی استان تکیه زد و عناوین نایب قهرمانی و سوم مسابقات نیز به ترتیب به تیم‌های المپیک تکاب و زاگرس مهاباد رسید.
و سرانجام در رده‌ی سنی پیشکسوتان که تنها با حضور 5 ورزشکار در 5 وزن مختلف برگزار گردید که 4 نفر از پیرانشهر و یک نفر از مهاباد حضور داشتند و 5 مدال طلای استان  را به نام خود ثبت کردند.
گفتنی است نفرات برتر این دوره از مسابقات به عنوان اعضای تیم منتخب استان آذربایجان غربی در مسابقات لیفت قدرتی کشور حضور خواهند داشت.


لازم به ذکر است که در حاشیه‌ی این دوره از مسابقات، با حضور معتمدی، «مدیرکل هماهنگی و ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان» از «عبدالله ریواز» قدیمیترین و پدر ورزش پیرانشهر تجلیل به‌ عمل آمد.
«ریواز» با وجود 75 سال سن، هنوز هم سرزنده و با نشاط در میادین ورزشی حضوری فعّال داشته و در چندین رشته‌ی ورزشی نیز به مقام‌های استانی و کشوری دست پیدا کرده است.

تصاویر ضمیمه: 
پیرانشهر قهرمان مسابقات لیفت قدرتی انتخابی استان آذربایجان غربی
پیرانشهر قهرمان مسابقات لیفت قدرتی انتخابی استان آذربایجان غربی
میانگین امتیاز: 5 (از 1 رای)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 98
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 98
بازدید ماه : 204
بازدید کل : 13140547
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7