خبار فدراسیون انجمنهای ورزشی رقابتهای لیگ جهانی سپک تاکرا / پیکار تیم ایران با تایلند برای مقام پنجم
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

اخبار فدراسیون انجمنهای ورزشی
رقابتهای لیگ جهانی سپک تاکرا / پیکار تیم ایران با تایلند برای مقام پنجم و ششمی جهان
در ادامه رقابتهای لیگ جهانی سپک تاکرا که در "دهلی نو" مرکز هند جریان دارد، تیم ملی کشورمان توانست با ارایه یک بازی برتر مقابل سنگاپور پیروز شود.
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل ازروابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، در این دیدار که در سالن "ایندیرا گاندی" دهلی نو برگزار شد، تیم ملی ایران با حساب 1-3 سنگاپور را تسلیم کرد تا برای کسب مقام پنجم – ششم جهان به مصاف تایلند برود.
تیم ما در شرایطی تیم خوب سنگاپور را شکست داد که سال گذشته برابر این حریف تن به شکست داده بود، اما این بار ملی پوشان کشورمان با اعتماد بنفس و انرژی مضاعف به میدان آمدند و موفق شدند این تیم را با قدرت تمام مغلوب کنند.
دیدار با تایلند امروز (یکشنبه) برگزار می شود که تیم برنده عنوان پنجمی را بدست خواهد آورد.
تیم ملی کشورمان پیش از بازی با سنگاپور، با هند پیکار کرد که مغلوب میزبان شد، در جریان این دیدار مسوولان و کادر فنی تیم ما به دفعات نسبت به رای داوران اعتراض کردند و عملکرد تیم داوری را مورد انتقاد قرار دادند.
شایان ذکر است تیم ملی کشورمان در اولین بازی خود موفق شد تیم مطرح آمریکا را که دارای رنکینگ نهم جهان است، شکست دهد و گام نخست را محکم بردارد.

***سمنان میزبان لیگ بیس بال در منطقه جنوب
دور رفت وبرگشت لیگ بیس بال کشور در منطقه جنوب به میزبانی سمنان برگزار خواهد شد.
این مسابقات باحضور نمایندگان بوشهر- کرمان-اراک واصفهان در مجموعه ورزشی مرصاد سمنان وبمدت شش روز برگزار می شود.
درپایان این رقابتها که ازتاریخ19تا24شهریور ماه جاری برگزار می شود،دوتیم برتر راهی مرحله نهایی خواهدشد.
انجمن بیس بال وسافت بال اعلام کرد:به سبب کمبود وقت بمنظور معرفی بهترینهای بیس بال به اردوی تیم ملی،گرمای شدید در استانهای جنوبی همچنین اعلام آمادگی استان سمنان برای میزبانی،مقرر شد مسابقات منطقه جنوب در این استان برگزار شود.
شایان ذکراست دوررفت رقابتهای منطقه شمال در مشهد برگزار شد که تیم های قم-تهران-سمنان وخراسان رضوی به ترتیب اول تا چهارم شدند.

***همدان میزبان کشتی آلیش قهرمانی بانوان کشور
دهمین دوره مسابقات کشتی با کمربند آلیش بزرگسالان بانوان وششمین دوره رقابتهای جوانان قهرمانی کشور و همچنین انتخابی تیم ملی ، مهر ماه سالجاری به میزبانی همدان برگزار خواهد شد.
دراین رقابتها جهت کسب سهمیه برای شرکت در لیگ برتر ودسته یک کشوری از تاریخ 10تا12 مهرماه برگزارمی شود شرکت کنندگان دررده سنی بزرگسالان دروزن 52، 58 ،66،76و 76+ودر رده سنی جوانان در6وزن48،52،58،66و76+حضور خواهند یافت.
مراسم وزن کشی این رقابتها روز10مهرماه برگزار می شود وهر استان می تواند با2تیم کامل به عنوان منتخب استان وشهرستان ویا تحت عنوان یک باشگاه در مسابقات شرکت نماید.
گفتنی است نفرات برتر این مسابقات با نظر کمیته فنی انجمن کشتی آلیش انتخاب وبه اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

***راه اندازی کمیته فلوربال دراستان کردستان
با هماهنگی انجمن فلوربال وهیات انجمن های ورزشی استان کردستان کمیته فلوربال این استان راه اندازی شد.
براین اساس طبق ابلاغ "رمضانعلی دولو"رئیس انجمن فلوربال ،"فواد عباسی" به عنوان سرپرست کمیته فلوربال استان کردستان معرفی شد.
همزمان با افتتاحیه کمیته فلوربال دراین استان، نخستین کلاس توجیهی داوری ومربیگری این رشته 7 شهریوردر شهرستان قروه برگزار شد.
همچنین قراراست درراستای توسعه ومعرفی این رشته کلاس استعداد یابی وآموزش فلوربال پایه برای کلیه رده های سنی ونیز یک دوره کلاس مربیگری برای علاقه مندان برگزار شود.

***مرحله دوم مسابقات دارت لیگ برتر و دسته یک کشور
"شاهین حسینی" برای مدعیان خط و نشان کشید
دومین مرحله لیگ برتر و دسته یک دارت آقایان در خانه دارت شهید کشوری تهران برگزار شد.
ابتدا دارت اندازان دسته یک کشور در دو گروه 12 تایی رقابت خود را آغاز کردند،در گروه "الف" در غیاب "محمد روشن بین" که تا بیش از از شروع مرحله دوم با 7 امتیاز در صدر جدول قرار داشت تا رده هشتم نزول کرد، هم اکنون جواد دانشور،احمد رضا مداح، هرکدام با 13 امتیاز و تنها به دلیل تفاضل لگ در مکان های اول و دوم قرار دارند و علی قدسی و مجید زورمند نیز به ترتیب در مقام های سوم و چهارم جدول تکیه زده اند.
در گروه "ب" محمد مهدی دهقان با پیروزی های خوب خود از 8 بازی 16 امتیاز کامل را بدست آورد و نشان داد که حذف در رنکینگ کشوری انگیزه این بازیکن خوب مشهدی را دو چندان کرده است.پس از وی همچون مرحله اول مجید زنگنه با 13 امتیاز در مقام دوم قرار گرفت گفتنی است در این گروه سه دارت انداز به نام های احمد واثق،دانیال مکارمی و صالح دهقان با 9 امتیاز و تنها به دلیل تفاضل لگ به ترتیب در مکانهای سوم تا پنجم قرار گرفتند.
در ادامه 16 دارت انداز لیگ برتری بر اساس برنامه ریزی قبل به رقابت با حریفانشان پرداختند و در پایان دو مرحله شاهین حسینی با بازی های درخشان خود توانست سکوی اولی را با 16 امتیاز و بدون باخت به دست بیاورد. پس از وی نیز حسین اعرابی و حمید رضا مومنی هرکدام با 15 امتیاز در مکانهای بعدی جدول قرار گرفتند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 105
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 105
بازدید ماه : 217
بازدید کل : 13140560
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7