ادرفنی تیم ملی فکر می‌کند قهرمانان جهان کجا ساخته می‌شوند؟ میرعمادیان: تصمیم شورای فنی توهین به کشتی
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

کادرفنی تیم ملی فکر می‌کند قهرمانان جهان کجا ساخته می‌شوند؟
میرعمادیان: تصمیم شورای فنی توهین به کشتی مازندران است/ هیچ تفکری پشت تصمیم‌ها نیست

مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد گفت: تصمیم شورای فنی مبنی بر عدم اجازه به مربی مازندرانی تیم ملی برای هدایت شاگردانش در مسابقات جهانی توهین به کشتی استان است.

خبرگزاری فارس: میرعمادیان: تصمیم شورای فنی توهین به کشتی مازندران است/ هیچ تفکری پشت تصمیم‌ها نیست

مصطفی میرعمادیان ، درباره کنار گذاشتن مربی مازندرانی تیم ملی از هدایت ملی‌پوشان در مسابقات جهانی گفت: در کمال تأسف در جلسه شورای فنی تصمیم گرفته‌اند تنها مربی مازندرانی تیم ملی، فقط می‌تواند تیم را در مسابقات جهانی همراهی کند و حق حضور کنار تشک به عنوان کچ را ندارد.

وی ادامه داد: متأسفانه دوست خوب ما عسکری محمدیان به عنوان نماینده مازندران نتوانست از حق این مربی سازنده و کشتی‌ است دفاع کند، در حالی‌که 5 کشتی‌گیر مازندرانی در تیم ملی هستند. چرا مربی‌ای که 3 شاگردش در تیم ملی حضور دارند حق حضور در محوطه کشتی را نداشته باشد؟ این توهین به جامعه کشتی و مربیان مازندرانی است و حتماً به آن اعتراض خواهیم کرد.

مربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد تصریح کرد: حداقل باید به اسماعیل‌پور اجازه هدایت شاگردانش و یا حداقل پسرش (مسعود اسماعیل‌پور) داده شود. مربیان تیم ملی فکر می‌کنند این قهرمانان کجا ساخته می‌شوند؟ توسط همین مربیان، در سخت‌ترین شرایط و در کوچک‌ترین شهرها.

میرعمادیان گفت: این تصمیم مانند این است که به کارگری که راهی را می‌سازد، بعد از هموار شدن آن بگویند حق ندارد از روی آن تردد کند. این تصمیم توهین به جامعه کشتی مازندران است. مگر مربیان دیگر چه کاری می‌خواهند انجام دهند که اسماعیل‌پور نمی‌تواند؟

وی افزود: از هر نظر که حساب کنیم مربی سازنده یک کشتی‌گیر رابطه بهتری با شاگردانش برقرار می کند و بهتر می‌تواند آنها را هدایت کند. در مسابقات جهانی سال 2011 دو کشتی‌گیر مازندرانی در حالی که مربی مازندرانی در کنار آنها بود مدال طلا گرفتند که نشان از اهمیت این موضوع دارد.

مسئول مربیان مازندران درباره رقابت‌های عمومی کشتی آزاد گفت: تمام تصمیم‌گیری‌ها در فدراسیون کشتی بدون برنامه‌ریزی است. متأسفانه مسابقات عمومی در بدترین زمان ممکن برگزار شد در حالی‌که لیگ دسته اول کشتی در حال برگزاری است و تمام کشتی‌گیران مستعد در لیگ مشغول هستند. هیچ‌گونه تعقل و تفکر کارشناسی پشت تصمیمات نیست.

میرعمادیان خاطر نشان کرد:‌ این مسابقات می‌توانست در اردیبهشت و خرداد که لیگ تعطیل است برگزار شود به طوری‌که شاهد چهره‌های شاخصی در این مسابقات نبودیم و سطح کیفی مناسبی نداشت چون مدیران تیم‌های دسته اول اجازه حضور کشتی‌گیران را در این مسابقات نمی‌دهند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 208
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 208
بازدید ماه : 314
بازدید کل : 13140657
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7