مسابقات جودوی قهرمانی جهان-برزیل شکست نامداران در روز قهرمانی دوباره ابنوما/ مولایی و علی اکبری امرو
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

مسابقات جودوی قهرمانی جهان-برزیل
شکست نامداران در روز قهرمانی دوباره ابنوما/ مولایی و علی اکبری امروز مبارزه می‌کنند

روز دوم از رقابت‌های جودوی قهرمانی جهان با حوادث ریز و درشتی همراه بود که در نهایت منجر به قهرمانی دوباره ماساهی ابنومای ژاپنی قهرمان بود.

خبرگزاری فارس: شکست نامداران در روز قهرمانی دوباره ابنوما/ مولایی و علی اکبری امروز مبارزه می‌کنند

و به نقل از سایت فدراسیون جودو و کوارش، در ادامه این مسابقات که در رِیودوژانیرو برزیل جریان دارد روز سه شنبه جودوکاران دو وزن 52- کیلوگرم بانوان و 66- کیلوگرم مردان به روی تاتامی رفتند که جودوکاران ژاپن و کوزوو موفق به کسب مدال طلا شدند.

در وزن 66- کیلوگرم مردان 66 جوودوکار در وزن 66- کیلوگرم به رقابت پرداختند و در نهایت این ماساهی ابنوما از ژاپن بود که موفق شد مدال طلای دوره قبل خود را تکرار کند. در این وزن ماکانوف قزاقستانی که دور قبل در 2011 پاریس همان دور نخست حذف شده بود، بعد از درخشش در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب مدال برنز، روی تاتامی ریو هم عالی ظاهر شد و تا فینال همه رقبا را یکی بعد از دیگری شکست داد و نقره گرفت.

ماساکی فوکوکا به همراه گئورگی زانتی یارا اکراین به نشان برنز مشترک دست پیدا کردند. در این وزن شکست برخی چهره‌های نامدار جودوی جهان حائز اهمیت بود. رشید سوبیروف ازبکی که بعد از کسب دو مدال طلای جهان و دو برنز المپیک در وزن 60- کیلوگرم، به یک زون بالاتر آماده بود همان دور نخست به اوتیس کولین از آلمان باخت و حذف شد.

این آلمانی دور دوم هم موفق شد، لاشا شاداتاشویلی قهرمان المپیک 2012 لندن را از دور مسابقات حذف کند. شکست داوادورج نفر اول رنکینگ جهانی از مغولستان که در آسیایی بانکوک موفق به کسب مدال طلا شده بود از دیگر حوادث این وزن بود.

اما در بخش بانوان  کملندی از کزوو در بازی نهایی مقابل چشم هزازان برزیلی موفق شد اریکا ملیندا برزیلی را شکست و به مدال طلا دست یافت. برزیلی نقره گرفت و یوکی هاشیموتو از ژاپن و کاره مارن از آلمان هم به نشان نقره دست پیدا کرد.

این مسابقات امروز در اوزان 73- کیلوگرم مردان و 57- کیلوگرم بانوان دنبال می‌شود.

اما امروز(چهارشنبه)در سومین روز از رقابت‌های جودوی قهرمانی جهان، سعید ملایی اولین نماینده کشورمان است که در گروه A دور نخست را استراحت دارد و سپس به دیدار  ویکتوراسکورتوف جودوکار مولداویای اصل تیم ملی امارات پیکار می کند. این جودوکار اماراتی رنکینگ 15 جهان را در اختیار دارد.

ملایی در صورت برتری به مصاف یکی از جودوکاران اسپانیا، موزامبیک یا چین تایپه خواهد رفت. ملایی اگر بتواند دو مبارزه اول را با پیروزی پشت سر بگذارد دور سوم باید با ریکی ناکایا دارنده مدال نقره المپیک و قهرمان دوره قبل از ژاپن پیکار کند.

الیاس علی اکبری دومین نماینده تیم ملی در این وزن در گروه C دور نخست استراحت دارد و سپس باید با برنده جودوکاران نیوزیلند یا جمهوری چک پیکار کند.

علی اکبری هم اگر به دور سوم برسد دراسیچ نفر 15 رنکینگ جهانی از اسلوونی مبارزه کند. در این وزن 79 جودوکار حضور دارند.

تیم ملی ایران با ترکیب پنج جودوکار در بیست‌و کیمین دوره از مسابقات جودوی قهرمانی جهان که به میزبانی برزیل در حال پیگیری است حضور پیدا کرده است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 389
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 389
بازدید ماه : 495
بازدید کل : 13140838
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7