رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: حضور رئیس کمیته بین‌المللی ایروبیک ژیمناستیک فدراسیون جهانی فرصت خوبی ب
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

فشارزاده برای حضور مدرس روسی در ایران رایزینی کرد
درویش‌زاده: واجدین شرایط بدون صرف هزینه گزاف در کلاس داوری شرکت کردند

رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: حضور رئیس کمیته بین‌المللی ایروبیک ژیمناستیک فدراسیون جهانی فرصت خوبی برای واجدین شرایط بود تا آنها بدون صرف هزینه گزاف و سفر به خارج مدرک بین‌المللی بگیرند.

خبرگزاری فارس: درویش‌زاده: واجدین شرایط بدون صرف هزینه گزاف در کلاس داوری شرکت کردند

جعفر درویش‌زادهدر مورد اعزام برترین‌های ژیمناستیک ایران به مسابقات جهانی 2013 بلژیک گفت: برای انتخاب نفرات اعزامی به مسابقات جهانی بلژیک ما پنج مرحله اردو در استان‌های مختلف برگزار کردیم. اردوها را در شهرهای مختلف با شرایط آب‌ و هوایی و زیست محیطی مختلفی برگزار کردیم تا ملی‌پوشان در شرایط مختلف تمرینات خود را پیگیری کنند. البته این اردوها با حضور سرمربی تیم ملی پیگیری شد و علاوه بر برگزاری اردو در استان‌های مختلف استعدادیابی هم شود.

وی افزود: آخرین مرحله از اردوها را در استان تبریز برگزار کردیم که بنده به همراه دبیر فدراسیون در این اردوها حضور داشتیم. خوشبختانه سرمربی تیم ملی خروجی خوبی را از برگزاری اردوها اعلام کرد و در پایان نام سه نفر از برترین‌ ژیمناستیک هنری مردان را برای شرکت در مسابقات جهانی بلژیک معرفی کردیم.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک در ادامه گفت: سعید رضا کیخا، رضا فرنیا و هادی خناری‌نژاد سه ملی‌پوشی هستند که طی روزهای 7 تا 14 مهر ماه به مصاف رقبای جهانی خود خواهند رفت. برنامه‌ریزی ما به این صورت است که نفرات اعزامی به مسابقات روز چهارم مهر‌ ماه راهی بلژیک شوند. البته تا به امروز خدا رو شکر از لحاظ فنی هم در بهترین شرایط قرار دارند و امیدواریم در مسابقات جهانی نتایج قابل قبولی را کسب کنند.

درویش‌زاده در مورد حضور میرل گانزن رئیس کمیته بین المللی ایروبیک ژیمناستیک فدراسیون جهانی برای دومین بار در ایران برای برگزاری کلاس داوری، گفت: چند ماه قبل با مسئولان فدراسیون جهانی مکاتباتی را مبنی بر برگزاری کلاس داوری در ایران داشتیم و از آنها خواستیم تا برای بانوان ایران کلاس برگزار کنند تا به داوران بین‌المللی ما افراد جدیدتری اضافه شوند. به همین دلیل از آنها خواستیم تا رئیس کمیته ایروبیک ژیمناستیک فدراسیون جهانی را به ایران اعزام کنند. خوشبختانه با توجه به موفقیت‌های اخیر آنها با پیشنهاد ما موافقت کردند و این کلاس‌ها طی روزهای گذشته برگزار شد. این کلاس‌های بین‌المللی با حضور 20 نفر تشکیل می‌شود، اما این تعداد در کلاس تهران به 33 نفر رسید.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک در پایان گفت: دو دوره کلاس داوری در ماه‌های آینده نیز در برنامه داریم. ابتدا کلاس داوری هنری بانوان که یک مدرس قرار است از ایتالیا برای تدریس وارد تهران شود و یک دوره کلاس همبستگی که مدرس آن هم از مسکو آذر ماه راهی تهران می‌شود برگزار خواهیم کرد. البته با رایزنی، حمایت‌ و پیگیری‌های افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک این مدرس در تهران حضور پیدا خواهد کرد. برگزاری کلاس داوری بین‌المللی ایروبیک ژیمناستیک در کشورمان فرصت مناسبی فراهم کرد تا عده‌ای از واجدین شرایط بتوانند بدون صرف هزینه گزاف و سفر به خارج به درجه بین‌المللی دست پیدا کنند.

لازم به یاد آوری است، مسابقات جهانی آنتورپ بلژیک با حضور تمام مدعیان جهانی به صورت تیمی و انفرادی برگزار می‌شود که ژیمناست‌های ایران در بخش انفرادی به رقابت خواهند پرداخت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 396
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 396
بازدید ماه : 502
بازدید کل : 13140845
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7