سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی گفت: بچه‌ها در اردوها زحمات زیادی می‌کشند و انتظار بالایی ندارند، ما تنها
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

درباره کادرفنی تیم‌های ملی بعد از مسابقات جهانی تصمیم‌ می‌گیریم
مشتاقی: منتظر دلگرمی مسئولان ورزش هستیم/ تا خانه کشتی ۵ دقیقه بیشتر راه نیست

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی گفت: بچه‌ها در اردوها زحمات زیادی می‌کشند و انتظار بالایی ندارند، ما تنها منتظر دلگرمی مسئولان ورزش با حضورشان در اردوها هستیم.

خبرگزاری فارس: مشتاقی: منتظر دلگرمی مسئولان ورزش هستیم/ تا خانه کشتی ۵ دقیقه بیشتر راه نیست

بهرام مشتاقی، درباره شرایط فرنگی‌کاران در آستانه رقابت‌های جهانی گفت: خوشبختانه شرایط نسبت به قبل خیلی بهتر شده است و امیدواریم تا آخر اردو از این نظر در تنگنا نباشیم. تنها از مسئولان بلند پایه ورزش انتظار داریم در این روزهای آخر سری به خانه کشتی بزنند و منتظر دلگرمی آنها هستیم.

وی ادامه داد: متأسفانه نیم نگاهی هم به کشتی نیست در حالی‌که ورزش اول ما است. تنها 20 روز تا مسابقات جهانی مانده است و از مسئولان ورزش ناراحتیم. حداقل با حضور در اردوها به بچه‌ها دلگرمی بدهند؛ انتظار دیگری نداریم. از ساختمان وزارت ورزش در سئول تا خانه کشتی 5 دقیقه بیشتر راه نیست و از صالحی‌امیری، سرپرست وزارتخانه انتظار داریم تا حداقل با حضور خود در میان کشتی‌گیران به آنها دلگرمی بدهد؛ چیز دیگری به غیر از این نمی‌خواهیم.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی تصریح کرد: بچه‌ها بدون توجه به این موضوعات با جان و دل تمرین می‌کنند. با وجود اینکه تیم دگرگون شده‌ای داریم با همین نفرات جوان که آینده کشتی ایران هستند با اخبار خوشی از مجارستان بازخواهیم گشت و از مسابقات جهانی خبرهای خوشی خواهید شنید.

مشتاقی درباره شرایط فرنگی‌کاران عنوان کرد: همه شرایط بسیار مناسبی دارند، تنها علیزاده کمی از ناحیه زانو آسیب‌دیده است که البته خیلی جدی نیست، هر چند  کمی نگران بودیم، ‌اما بعد از گرفتن MRI نگرانی ما برطرف شد. علیزاده تا یکی دو روز آینده تمریناتش را آغاز خواهد کرد.

عضو شورای فنی کشتی فرنگی درباره نتایج تیم‌های جوانان و نوجوانان در مسابقات جهانی گفت: جوانان که بسیار عالی کار کردند و اگر آن دو بدشانسی را نمی‌آوردیم نایب قهرمان شدیم. اسماعیل‌نژاد و همکارانش بسیار خوب کار کردند و نتایج قابل قبولی گرفتند. یکی دو کشتی‌گیر جوانان به اردوی بزرگسالان دعوت خواهند شد. در نوجوانان هم نتیجه سال قبل تکرار شد البته یک مدال طلا گرفتند با این تفاوت که هشتمی سال گذشته با امسال قابل مقایسه نیست چون بدون هیچ گونه تدارکاتی به مسابقات جهانی رفتند.

وی درباره انتقادات به نتایج نوجوانان و اینکه گفته می‌شود با این نتایج زنگ خطر به صدا درآمده است، عنوان کرد: انتقاد سازنده را باید قبول کنیم، اما وقتی تیم با این همه مشکلات از آسیایی به مسابقات جهانی رفته است چطور می‌توان انتظار بالایی داشت، به هر حال شرایط روحی این رده سنی باید در نظر گرفته شود.

مشتاقی درباره تغییرات در کادر فنی نوجوانان گفت: مربیان که گناهی نکرده‌اند و زحمت خود را کشیده‌اند. بی‌پولی فدراسیون گریبان ما را گرفت هر چند می‌توانستیم یکی، دو مدال دیگر بگیریم و جایگاه بهتری داشته باشم. درباره کادر فنی تیم‌های ملی هم در هر سه رده، بعد از مسابقات جهانی بزرگسالان تصمیم خواهیم گرفت. امیدوارم تکلیف فدراسیون هم هر چه زودتر مشخص شود تا بهترین تصمیمات گرفته شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 260
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 266
بازدید ماه : 378
بازدید کل : 13140721
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7