کاپیتان تیم ملی تکواندو گفت: تا این لحظه برای حضور در اردوهای تیم ملی کسی با من تماس نگرفته و دلیل ا
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
با افزایش سهمیه المپیک حق به حقدار می‌رسد
یوسف کرمی: دلیل دعوت نشدنم به تیم ملی ‌را نمی‌دانم/ فدراسیون پیگیر جوایز جام جهانی باشد

کاپیتان تیم ملی تکواندو گفت: تا این لحظه برای حضور در اردوهای تیم ملی کسی با من تماس نگرفته و دلیل این کارها را نمی‌دانم.

خبرگزاری فارس: یوسف کرمی: دلیل دعوت نشدنم به تیم ملی ‌را نمی‌دانم/ فدراسیون پیگیر جوایز جام جهانی باشد

، فدراسیون جهانی تکواندو در اقدامی جدید قصد افزایش سهمیه کشورهای قدرتمند در این رشته برای حضور در المپیک دارد و تکواندوکاران ایران این شانس را دارند که حداقل در بخش مردان هر چهار سهمیه را برای سفر به المپیک 2016 برزیل کسب کنند. با توجه به قوانین فعلی فدراسیون جهانی تکواندو، در حال حاضر هر کشور می‌تواند تنها چهار سهمیه برای حضور در المپیک کسب کند که از این تعداد دو سهمیه در بخش مردان و دو سهمیه در بخش بانوان است.

در چهار المپیک قبلی تنها 128 تکواندوکار جواز حضور در این بازی‌ها را کسب می‌کردند که با روش جدید تعداد ورزشکاران هر وزن بیشتر می‌شود. فدراسیون جهانی با اهمیت بیشتر به رنکینگ بهترین‌های جهان در اوزان مختلف شش نفر برتر هر وزن را نیز از این لیست به المپیک دعوت کند. در این بخش هر کشور مجاز به کسب دو سهمیه در هر رده بانوان و مردان است. البته چهار سهمیه قبلی همچنان بر قوت خود باقی خواهد ماند. مسئولان فدراسیون جهانی تکواندو پنج مرحله مسابقات جایزه بزرگ را برنامه‌ریزی کرده و بهترین‌های هر وزن را به این مسابقات دعوت خواهند کرد. به هر تکواندو کار برای هر پیروزی و یا کسب مدال در این رقابت‌ها امتیازی جهت ثبت در رنکینگ جهانی تعلق می‌گیرد. در پایان این پنج مرحله 6 نفر برتر هر وزن جواز حضور در المپیک را کسب خواهند کرد.

یوسف کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد تصمیمات جدید فدراسیون جهانی اظهار داشت: به نظرم فدراسیون جهانی با افزایش دادن تعداد سهمیه‌های المپیک بهترین تصمیم را گرفته است و با این کار قهرمانانی که با بدشانسی حضور در المپیک را از دست می‌دادند فرصت خوبی را برای خود نمایی پیدا کردند.

وی افزود: واقعا اگر قرار باشد حق به حق‌دار برسد با این روش بهترین‌ها می‌توانند در المپیک حضور داشته باشند. چرا که ما در دنیا تکواندوکارانی را داریم که در اوزان خود بهترین هستند، اما به دلیل اینکه تعداد سهمیه‌های هر کشور کم است حضور در المپیک را از دست می‌دهند.

کرمی در پاسخ به این سؤال که آیا برای حضور در مسابقات پیش رو به اردوها دعوت شده‌ای یا خیر، گفت: تا به این لحظه برای حضور در اردوهای تیم ملی کسی با من تماس نگرفته و اصلا چیزی به من نگفته است. نمی‌دانم که چرا با من این رفتارها را می‌کنند و از این موضوع گلایه مند هستم. واقعا دلم با این رفتارها شکسته است.

دارنده نشان برنز المپیک آتن در ادامه خاطرنشان کرد: دوست دارم بدانم که اگر کار اشتباهی کرده‌ام دوستان آن را به من بگویند تا اشتباهاتم را بدانم. من افتخارات زیادی برای تیم ملی کسب کرده‌ام و در طول دوران مدال آوری ملی فکر می‌کردم و کاری به حواشی نداشتم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا موضوع حذف جوایز تیم ملی در مسابقات جام جهانی آروبا از لیست وزارت ورزش و جوانان صحت دارد یا خیر، گفت: متاسفانه طی چند روز گذشته شنید‌ه‌ام که جوایز نایب قهرمانی تیم ملی در جام جهانی دوره قبل قرار نیست پرداخت شود و نمی‌دانم دلیل این تصمیمات چیست. چرا که ما شاهد بودیم که رشته‌های دیگر در مسابقاتی که سطح آنها پایین تر از جام جهانی تکواندو بوده شرکت کردند و در پایان جوایز خود را دریافت کرده‌اند، اما افتخار آفرینی تکواندوکاران نادیده گرفته شده است. بنده نیازی به این پول ها ندارم، اما امیدوارم رئیس فدراسیون تکواندو با مدیریت خود بتواند حق ملی پوشان را بگیرد. برخی از نفرات که در آن مقطع همراه تیم ملی در جام جهانی بودند نیاز مالی دارند و آن جوایز در روند زندگی آنها قطعا تاثیر گذار است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 278
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 278
بازدید ماه : 384
بازدید کل : 13140727
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7