حمله سیامند به رکورد قبلی خود
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN
28 / 5 / 1392برچسب:, :: 1:5 بعد از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده


حمله سیامند به رکورد قبلی خود

رحمان گفت: رکورد مسابقات جهانی امارات در دستان من است و آماده حمله به وزنه 301 کیلوگرمی در مسابقات جهانی امارات و ثبت رکوردم در کتاب گینس هستم.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، قهرمان وزنه برداری فوق سنگین معلولین و جانبازان جهان در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در ارومیه گفت: تمرینات منسجم و با برنامه ای برای مسابقات امارات در نظر دارم و رکورد این مسابقات در دستان خودم است و آماده حمله به وزنه 301 کیلوگرم هستم.
سیامند رحمان افزود: متأسفانه در پارالمپیک لندن بر اثر ناداوری، رکورد 301 کیلوگرم من به ثبت نرسید که این بار در نظر دارم این رکورد را به ثبت برسانم ، البته با سه چراغ سفید.
وی ادامه داد: به منظور آمادگی بیشتر برای رقابت های جهانی، استراحت کاملی بعد از مسابقات لندن نمودم و طبق برنامه های مربیان فدراسیون وزنه برداری، تمرینات خود را از نیمه دوم سال جاری آغاز خواهم کرد.
وی با اشاره به اینکه تمرینات مقدماتی را در ارومیه و تمرینات اصلی را دو ماه بعد و در تهران آغاز خواهم کرد، افزود: تأمین مربی و زمینه های تمرین نوین علمی، مطابق با استانداردهای جهانی پیش نیاز و لازمه توسعه ورزش قهرمانی در حوزه جانبازان و معلولین است.
رحمان همچنین به استعدادهای وزنه برداری استان بخصوص در بخش معلولین و جانبازان اشاره کرد و اظهار داشت: علاقه مندان در این رشته بسیار زیاد است و انتظار میرود مسئولین با تأمین امکانات و بخصوص جلب و جذب مربیان کارکشته باعث توسعه این حوزه شوند.
وی ابراز امیدواری کرد: ورزشکاران مستعد آذربایجان غربی همواره پرچم جمهوری اسلامی ایران را در سطح دنیا به اهتزاز درآورده اند و باید این روند با محوریت آذربایجان غربی ادامه پیدا کند.
وی ایجاد انگیزه مناسب برای ورزشکاران علاقه مند در حوزه ورزش جانبازان و معلولین را ضروری دانست و خاطرنشان شد: این علاقه باعث توجه مسئولین کشوری و جلب امکانات و زیرساخت های ورزشی از راه های مختلف و تزریق به ورزش استان میشود.
 وی با اذعان به اینکه توسعه همه جانبه تمامی ورزش ها وظیفه هیئت های ورزشی و مسئولین است افزود: تمرکز در ورزش قهرمانی باید به سمت ورزش های مدال آور برای کشور از جمله والیبال نشسته، دومیدانی، بسکتبال با ویلچر و وزنه برداری متمرکز شود.
وی ابراز امیدواری کرد: نفرات دوم و سوم تیم های کشور نیز به منظور ارتقای رنکینگ جهانی خود، بدون آسیب دیدگی در مسابقات حضور یابند، چرا که وزنه برداری ورزشی غیر قابل پیش بینی است که با یک آسیب دیدگی ورزشکار از گردونه حذف خواهد شد و وجود نفرات بعدی کمک به ارتقای سطح تیم خواهد بود.
وی سطح ورزش استان و بخصوص وزنه برداری را بسیار بالاتر از حد فعلی دانست و گفت: با توجه مسئولین و علاقه و تمرین ورزشکاران شاهد درخشش ایران اسلامی و بخصوص ورزشکاران در عرصه های مختلف علمی، پژوهشی و ورزشی در سطح دنیا خواهیم بود.
گفتنی است این گفتگو در حاشیه اهداء هدایای ارسالی دکتر محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان که توسط علی خلیلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی به سیامند رحمان و ناصر حسن پور ، قهرمان فوق سنگین جهان و نائب قهرمان تیم والیبال نشسته پاراالمپیک اعطا شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 187
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 187
بازدید ماه : 293
بازدید کل : 13140636
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7