دارنده اولین مدال تاریخ جودوی ایران در رده نوجوانان جهان گفت: خوشحالم از اینکه اولین مدال تاریخ جودو
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

دارنده اولین مدال تاریخ جودوی ایران در رده نوجوانان در گفت‌وگو با فارس:
حالا دیگر مدال المپیک را می‌خواهم/ خوشحالم که در تاریخ جودوی ایران ماندگار شدم

دارنده اولین مدال تاریخ جودوی ایران در رده نوجوانان جهان گفت: خوشحالم از اینکه اولین مدال تاریخ جودوی ایران در رده نوجوانان را کسب کرده‌ام و حالا دیگر مدال المپیک را می‌خواهم.

خبرگزاری فارس: حالا دیگر مدال المپیک را می‌خواهم/ خوشحالم که در تاریخ جودوی ایران ماندگار شدم

، رقابت‌های جودوی قهرمانی نوجوانان جهان پنجشنبه (17 مردادماه) با حضور 536 جودوکار از 80 کشور دنیا به میزبانی آمریکا در شهر میامی آغاز شد و در این دوره از رقابت‌ها تیم جودوی نوجوانان ایران با ترکیب پنج نماینده حضور پیدا کرد که سرانجام طلسم ناکامی جودوکاران ایران با تک مدال برنز رامین صفویه که برای اولین بار در جودوی ایران به دست آمد، شکسته شد.

رامین صفویه که اکنون همراه با تیم ملی در محل برگزاری مسابقات به سر می‌برد، خبرنگار ورزشی ، اظهار داشت: مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و همه حریفان برای کسب بهترین نتایج راهی آمریکا شده بودند. با مبارزاتی که با حریفانم داشتم مشخص بود که تمرینات زیادی را سپری کرده‌اند و با قدرت بدنی بالایی در میامی حضور پیدا کرده بودند. همه حریفان از لحاظ تاکتیکی و تکنیکی بهترین شرایط را داشتند.

وی افزود: بازی اول نماینده مصر را با امتیاز ضربه فنی شکست دادم، دور دوم نماینده ازبکستان که حریف بسیار قدرتمندی بود را با امتیاز وازاری شکست دادم. دور سوم نماینده فرانسه که جودوکار بسیار با تکنیکی بود را با امتیاز وازاری از پیش رو برداشتم.

وی افزود: در بازی چهارم (ما قبل فینال) یک اخطار از حریفم جلو بودم که یک لحظه مقابل او غافلگیر شدم و با شکست مقابل جودوکار روسی به گروه بازنده‌ها رفتم.

دارنده نشان برنز مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان گفت: در گروه بازنده‌ها نماینده بلاروس که مبارزات خیلی خوبی را از خود به نمایش گذاشت را توانستم در دقیقه آخر ضربه فنی کنم و مدال برنز را برای اولین بار در تاریخ جودوی ایران کسب کنم.

صفویه در ادامه اظهار کرد: برای رسیدن به هدفم یک سال در اردوها بودم و تمرینات بسیار زیادی را زیر نظر موحد دانش در قزوین و کادر فنی تیم ملی پیگیری کردم. جا دارد از همین جا از همه مربیان تیم ملی و افرادی که برای رسیدن به این مهم به من کمک کردند تشکر کنم.

وی در مورد برنامه‌های خود برای رسیدن به مدال المپیک گفت: تمام تلاش خودم را در این دوره از رقابت‌ها کردم تا اینکه مدال برنز را به دست آوردم، اما این پایان کار نیست چرا که من تازه راهم را شروع کردم و حالا دیگر به دنبال کسب مدال المپیک هستم.

وی در پایان اظهار کرد: تمام نفرات اول و دوم که در این رقابت‌ها مدال کسب کردند قطعا در المپیک حضور خواهند داشت و من نیز با کسب مدال برنز می‌خواهم در المپیک حضور داشته باشم. خوشحالم از اینکه نامم برای اولین بار در تاریخ جودوی ایران ثبت شد و اولین نفری هستم که در چهارمین دوره مسابقات جهانی توانستم برای کشورم مدال کسب کنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 213
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 213
بازدید ماه : 319
بازدید کل : 13140662
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7