دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: یکی از دلایلی که باعث شد برای میزبانی جام ملت‌ها در خواست کنیم بهتر شدن
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
بازی‌های دوستانه تیم ملی بعد از بازگشت کی‌روش مشخص می‌شود
نبی: یکی از دلایل درخواست میزبانی بهتر شدن ورزشگا‌ه‌ها است

دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: یکی از دلایلی که باعث شد برای میزبانی جام ملت‌ها در خواست کنیم بهتر شدن شرایط استادیوم‌ها است.

خبرگزاری فارس: نبی: یکی از دلایل درخواست میزبانی بهتر شدن ورزشگا‌ه‌ها است

مهدی محمد نبی ، در خصوص گرفتن امضا از نهادهای مختلف برای میزبانی جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: ما از دستگاه های دولتی امضا گرفته ایم و فقط فرم‌هایی مانده که مربوط به داخل است. مثل ورزشگاه‌ها، هتل‌ها و غیره.

وی افزود: یک کتابچه 200 صفحه ای در حال تکمیل شدن است که تا آخر مرداد ماه آن را ارسال خواهیم کرد.

نبی در پاسخ به این سوال که با همه این تلاش‌ها چقدر به میزبانی امیدوار هستید گفت: ما باید تمام تلاش خود را انجام دهیم. بعد از تکمیل و ارسال مدارک به کمیته مسابقات، این مدارک به کمیته اجرایی AFC می رود و آنها نظر کارشناسی خود را اعلام خواهند کرد.

وی تاکید کرد: کشورهای عربستان، کویت، بحرین، عمان، ایران و چین درخواست میزبانی کرده اند که باید دید در نهایت کدام کشور موفق به گرفتن میزبانی خواهد شد.

دبیر کل فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه کفاشیان گفته بود با عربستان برای گرفتن رای میزبانی لابی خواهد کرد گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم، وظیفه من تهیه مدارک است.

نبی ضمن اعلام این خبر که کی‌روش هفته آینده به تهران باز می گردد تصریح کرد: قرار است هفته آینده جلسه‌ای با وی در خصوص برنامه‌‌های تیم ملی و لیگ داشته باشیم. ضمن آنکه بازی‌های دوستانه تیم ملی نیز بعد از بازگشت کی‌روش مشخص خواهد شد.

وی در خصوص اینکه چمن ورزشگاه حافظیه رنگ شده بود گفت: شکی نیست که در آسیا استادیوم های خوب زیادی وجود دارد اما ما باد از فرصت استفاده کنیم و در بخش عمرانی ورزشگاه‌ها پیشرفت کنیم. یکی از دلایلی که میزبانی جام ملتها را می خواهیم این است که ورزشگاه هایمان کیفیت بهتری پیدا کند.

نبی در پایان خاطر نشان کرد: شهرهای تبریز، تهران،مشهد و اصفهان 4 شهری هستند که برای میزبانی آنها را معرفی خواهیم کرد.

انتهای پیام/ی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7