پایان مسابقات بین المللی ورزشی جام تموزآشوریان جهان
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


پایان مسابقات بین المللی ورزشی جام تموزآشوریان جهان

پایان مسابقات بین المللی ورزشی جام تموزآشوریان جهان

سیزدهمین دوره مسابقات جام تموز آشوریان جهان که به میزبانی ارومیه پیگیری می شد، جمعه شب با معرفی تیم ها و نفرات برتر در رشته های مختلف به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، درآخرین روز این مسابقات که جمعه شب در محل باشگاه فرهنگی، ورزشی آشور ارومیه برگزار شد.
فوتبال
در دیدار رده بندی جدال تیم های آشور ارومیه الف و ب در وقت قانونی با تساوی 2 - 2 به پایان رسید ولی در ضربات پنالتی تیم ب ارومیه توانست با نتیجه 5 بر 4 ، همشهری خود غلبه کرد و به مقام سومی دست یافت.
همچنین در دیدار فینال فوتبال که بین دو تیم قدرتمند ایشتار و مانکیش عراق برگزار شد، تیم مانکیش توانست با به ثمر رساندن تک گل پیروزی بخش خود کاپ قهرمانی این دوره از مسابقات را بالای سر ببرد.
مسابقات فوتبال دور سیزدهم با حضور 12 تیم در قالب سه گروه چهار تیمی برگزار شد.
همچنین در یک دیدار رسمی تیم پیشکسوتان آشور ارومیه موفق شد با نتیجه ۳ بر ۱ برابر تیم پیشکسوتان عراق به برتری برسد.
شطرنج
در رشته شطرنج نیز 33 ورزشکار از گرجستان، تهران، ارومیه و اهواز حضور داشتند که رقابتهای خود را در هفت دور سوئیسی و در یازده میز برگزار کردند.
در رده بزرگسالان این مسابقات اوشانو سرگیز از ارومیه به مقام قهرمانی رسید، سرگون رشیدی دیگر شطرنج باز ارومیه ای به مقام دوم نائل شد و لورنس داریوش از تهران در رده سوم قرار گرفت.
در رده سنی نوجوانان توماس وردی خاتونی از تهران به مقام نخست دست یافت، رامان کیواکیوو از ارومیه دوم شد و آرمن زاکاری و سرگیز بابایی هر دو از ارومیه به مقام سوم مشترک رسیدند.
تنیس روی میز
در بخش انفرادی تنیس روی میز ۳۲ ورزشکار با هم به رقابت پرداختند که در پایان رامیو عیشویی از تهران اول شد، نوئل آغاسی از اهواز به مقام دوم رسید و هارطون خاچیتور از ارومیه در جایگاه سوم قرار گرفت.
در بخش دوبل نیز تیم آشور ارومیه به مقام قهرمانی رسید و تیم های تهران و اهواز به ترتیب حائز رتبه های دوم و سوم شدند.
والیبال
در رشته والیبال تیم آشورعقاب ارومیه در جایگاه نخست ایستاد، آشورارومیه دوم شد و اهواز به مقام سومی دست یافت.
بسکتبال
در بسکتبال بانوان تیم آشور ارومیه در آخرین دیدار خود با نتیجه 70 بر 55 از سد بانوان تهران گذشت و کاپ قهرمانی این دوره از مسابقات را بالای سر برد .
در این بخش تیم های بانوان تهران و عراق به ترتیب حائز رتبه های دوم و سوم شدند.
در آخرین دیدارهای بسکتبال مردان تیم عراق الف با نتیجه 85 بر 68 از سد عراق ب عبور کرد و تهران با برتری 75 بر 43 ارومیه ب را پشت سر گذاشت.
بدین ترتیب تیم عراق الف به مقام قهرمانی رسید و تیم های عراق ب و تهران به ترتیب حائز مقام های دوم و سوم شدند.
تنیس
در تنیس خاکی بزرگسالان ، دنیس عیسوی قهرمان شد، دیلمون عیسوی در جایگاه دوم ایستاد و توماسین ببله و مارودین صیاد شهباز مقام سوم مشترک را از آن خود کردند.
در رده سنی نوجوانان سرگیز بابائی به مقام قهرمانی رسید، اودیشو اندریوس دوم شد و مارودین و مارون مرادخان به مقام سوم مشترک دست یافتند.
بازیکنان مقام آور تنیس همگی از بازیکنان ارومیه ای بودند.
سیزدهمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی آشوریان جام تموز در شش رشته والیبال، بسکتبال، فوتبال، تنیس روی میز، شطرنج و تنیس خاکی از دوازدهم مرداد ماه جاری آغاز و جمعه شب با معرفی تیم ها و نفرات برتر به کار خود پایان داد.
در این جشنواره ۴۲۰ ورزشکار خارجی و داخلی از کشورهای عراق، گرجستان، ارمنستان، روسیه و شهرهای ارومیه، تهران، اهواز و پردیس کرج در باشگاه انجمن آشوریان ارومیه با هم به رقابت پرداختند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 146
بازدید کل : 13140489
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7