تراکتورسازی به دنبال سومین برد متوالی در اصفهان
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

تراکتورسازی به دنبال سومین برد متوالی در اصفهان
در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور دو نماینده آسیایی ایران در لیگ قهرمانان آسیا در اصفهان به مصاف هم خواهند رفت.
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، تراکتورسازی تبریز که هفته گذشته در اصفهان دیگر تیم اصفهانی را با نتیجه 4 بر 2 شکست داد،از روحیه خوبی برای دومین برد متوالی خود در اصفهان برخوردار است.

با احتساب بازی رفت فصل گذشته تراکتورسازی تبریز با سپاهان که 4 بر 2 به سود سرخپوشان تبریز به اتمام رسید، این دومین بازی متوالی بود که در اصفهان با دست پر از میدان خارج شده و اکنون به دنبال سومین برد پی در پی خود است.

تراکتورسازی در لیگ برتر امسال آغاز خوبی نداشت و شکست مقابل پرسپولیس در تهران و تساوی با گسترش فولاد در تبریز نتایج هفته اول و دوم سرخپوشان تبریز بود. اما شاگردان مجید جلالی در بازی مقابل ذوب آهن با ارائه یک بازی برتر با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی رسیده تا نخستین برد خود را جشن بگیرند.

برخلاف تراکتورسازی تیم سپاهان آغاز خوبی در لیگ برتر داشت. این تیم در بازی اول خود تیم فولاد خوزستان را 2 بر صفر شکست داد و در تهران نیز استقلال را با نتیجه 2 بر یک مغلوب کرد. زرد پوشان اصفهانی در هفته سوم به حریف سرسختی به نام گسترش فولاد برخورد و با گل دقایق پایانی از یک شکست حتمی گریختند.

در پایان هفته سوم؛ تیم سپاهان اصفهان با 7 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس در صدر قرار گرفت و تیم تراکتورسازی نیز با 4 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم نفت تهران در رده هشتم جدول ایستاد.

بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان ساعت 19.45 روز یکشنبه 20 مرداد در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

تیم‌های تراکتورسازی تبریز با سپاهان اصفهان در لیگ برتر سابقه 10 بازی را دارند که سه برد برای تراکتورسازی و پنج پیروزی بر سپاهان ثبت شده و دو بازی نیز با تساوی خاتمه یافته است.

در لیگ برتر نخست بازی تراکتورسازی با سپاهان در تبریز بدون گل به اتمام رسید اما در بازی برگشت در اصفهان و در هفته هفدهم تیم تراکتورسازی نخستین برد خود در این مسابقات را با پیروزی یک بر صفر مقابل سپاهان جشن گرفت.

در دور نهم بازی تراکتورسازی با سپاهان در اصفهان 3 بر یک به سود سپاهان خاتمه یافته اما در تبریز بازی یک بر یک مساوی شد.

در لیگ دهم سپاهانی‌ها هر دو بازی را به سود خود خاتمه دادند. پیروزی یک بر صفر در اصفهان و 3 بر یک در تبریز حاصل برتری تیم سپاهان در این سال بود.

تراکتورسازی در بازی رفت لیگ یازدهم باز در اصفهان بازی را با نتیجه 2 بر یک واگذار کرد اما در بازی برگشت با گل توزی رودریگو روند ناکامی خود مقابل زرد پوشان خاتمه داد.

سال گذشته و در لیگ دوازدهم تیم تراکتورسازی در اصفهان شگفتی بزرگی خلق کرده و سنگین‌ترین شکست خانگی در لیگ برتر را به سپاهان تحمیل کرد. تراکتورسازی در این بازی 4 بر یک به پیروزی دست یافت اما در بازی برگشت سپاهانی‌ها برد تراکتورسازی را به پاسخ نگذاشته و 3 بر یک در تبریز به پیروزی دست یافتند.
 
چـاپ



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 320
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 320
بازدید ماه : 432
بازدید کل : 13140775
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7