رییس فدراسیون وزنه برداری در دیدار با استاندار آذربایجانشرقی گفت: پایگاه وزنه برداری تیم های ملی در
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

حسین رضا زاده در دیدار با استاندار آذربایجانشرقی:
پایگاه وزنه برداری تیم های ملی در منطقه آزاد ارس راه اندازی می شود


رییس فدراسیون وزنه برداری در دیدار با استاندار آذربایجانشرقی گفت: پایگاه وزنه برداری تیم های ملی در منطقه آزاد ارس راه اندازی می شود.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی آذربایجان شرقی ،حسین رضازاده در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی افزود: این پایگاه از سوی فدراسیون به دستگاه های و تجهیزات مورد نیاز وزنه برداری مجهز خواهد شد.
وی گفت: هم اکنون تیم ملی در این منطقه در اردوی آمادگی است و خود را برای مسابقات جهانی لهستان آماده می کند.
وی افزود: البته تجهیزات و دستگاه های تمرین که در این اردو وزنه برداران با آن مشغول تمرین هستند از تهران آورده شده اما در آینده ای نزدیک و از سوی فدراسیون، چند ست دستگاه به این منطقه اهدا خواهد شد.
رضازاده از برگزاری مسابقات وزنه برداری بزرگسالان کشور در بهمن ماه سالجاری در تبریز خبر داد و گفت: این مسابقات می تواند زمینه حضور و بروز استعدادهای این منطقه را بیش از پیش فراهم کند.
استاندار آذربایجان شرقی در دیدار با رییس فدراسیون وزنه‌برداری جمهوری اسلامی ایران، برای ملی‌پوشان تیم وزنه‌برداری کشورمان در مسابقات جهانی لهستان آرزوی موفقیت کرد.
احمد علیرضابیگی در این دیدار که ظهر امروز (چهارشنبه) در دفتر وی انجام شد، با اشاره به جایگاه ممتاز وزنه‌برداری در ورزش کشور، گفت: امیدواریم وزنه‌برداران ما در مسابقات آتی نیز مانند گذشته برای کشورمان افتخار آفرینی کنند.
وی با اشاره به برپایی اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در منطقه آزاد ارس، خاطرنشان کرد: آذربایجان شرقی ظرفیت‌های فراوانی در حوزه ورزش دارد که برگزاری مسابقات و اردوهای ملی و بین‌المللی در این استان می‌تواند به شکوفا شدن این ظرفیت‌ها کمک کند.
در این دیدار استاندار آذربایجان شرقی نیز از رییس فدراسیون خواست توجه ویژه ای به وزنه برداری استان نماید و تجهیزات لازم را در اختیار ورزشکاران این رشته قرار دهد.
رضازاده پس از این دیدار برای بازدید از تمرینات ملی پوشان در منطقه ارس، عازم این منطقه شد.
 
چـاپ



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 389
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 389
بازدید ماه : 501
بازدید کل : 13140844
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7