تیم ملی بسکتبال ایران با پیروزی بر چین تایپه در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا در مانیل فلیپین و
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

با راهیابی به فینال جام ملت های آسیا
بسکتبال ایران دوباره جهانی شد
تیم ملی بسکتبال ایران با پیروزی بر چین تایپه در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا در مانیل فلیپین و صعود به دیدار فینال ، مجور حضور در رقابت های جهانی اسپانیا را بدست آورد .
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ، در این بازی که عصر امروز شنبه برگزار شد ، تیم ملی بسکتبال ایران به پیروزی 79 – 60 در مقابل حریف دست یافت تا مقتدارانه راهی دیدار پایانی جام ملت ها شود .
تیم ملی که پیش از این دیدار اردن را نیز در دیداری انتقامی با امتیاز بالا شکست داده بود ، در برابر چین تایپه که با پیروزی بر چین به این دیدار آمده بود ، صاحب برتری شد تا قدرت خود را به رخ بکشد .
تیم ملی بسکتبال ایران با وجود آنکه در کواتر اول بازی از حریف که از حضور دیویس بازیکن امریکایی الاصل در ترکیب خود بهره مند بود عقب افتاد ، اما در ادامه عرصه را بر حریف تنگ کرد تا بویژه با بازیسازی مهدی کامرانی که ستاره تیم ایران بود و پرتاب های حامد حدادی ، حامد آفاق ، صمد نیکخواه بهرامی و اوشین ساهاکیان ، پیروز این بازی سرنوشت ساز شود.
تیم ملی بسکتبال ایران که تا اینجا نشان داده است شایسته ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی این دوره از رقابت هاست ، در فینال فردا به مصاف فیلیپین ( میزبان رقابت ها ) خواهد رفت که در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی موفق به شکست کره جنوبی شد .
 
چـاپ



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 390
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 390
بازدید ماه : 496
بازدید کل : 13140839
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7