قهرمان وزنه‌برداری المپیک در یک قدمی پوشیدن پیراهن ملی حفاری قرار گرفت.
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

شایعاتی که نقش بر آب شد!
سلیمی در یک قدمی تیم سابقش/ در انتظار رضایتنامه از پرسپولیس

قهرمان وزنه‌برداری المپیک در یک قدمی پوشیدن پیراهن ملی حفاری قرار گرفت.

خبرگزاری فارس: سلیمی در یک قدمی تیم سابقش/ در انتظار رضایتنامه از پرسپولیس

  با منتفی شدن حضور پرسپولیس در لیگ برتر وزنه‌برداری و ابهام در حضور بهداد سلیمی در این لیگ، مسئولان باشگاه ملی حفاری به تکاپو افتاده‌اند تا با گرفتن رضایت از سلیمی، پای این وزنه‌بردار المپیکی را دوباره به تیم سابقش باز کنند.

در حالی که کمتر از یک هفته دیگر تا آغاز لیگ برتر وزنه‌برداری زمان باقی مانده و حتی با وجود این موضوع که رشید شریفی و کرم‌زاده نیز از اعضای فوق سنگین تیم ملی حفاری هستند، اما حفاری همچنان به جذب دوباره سلیمی پس از دو سال دوری وی از این تیم، اصرار دارد تا تیم قدرتمندی را برای حضور در فصل جدید لیگ برتر تدارک ببیند.

نکته قابل توجه اینکه سرمربیگری این تیم بر عهده فراز رامهرمزی است که وی در تیم ملی نیز به عنوان مربی و دستیار کوروش باقری حضور دارد و این در حالی است که برخی رسانه‌ها به همین دلیل از بایکوت شدن المپیکی‌ها توسط ملی حفاری خبر داده بودند که با پیوستن کیانوش رستمی و نواب نصیرشلال به ملی حفاری و حضور احتمالی سلیمی در این تیم، به نظر می‌رسد این شایعات این رسانه‌ها نیز نقش بر آب شده باشد.

ملی حفاری قهرمانی سه دوره اخیر رقابت‌های لیگ برتر وزنه‌برداری را در کارنامه دارد.

گفتنی است سلیمی تا پایان سال جاری با پرسپولیس قرارداد دارد و در صورتی که بخواهد برای ملی حفاری به میدان برود باید از مسئولان پرسپولیس رضایت نامه‌اش را بگیرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1281
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1281
بازدید ماه : 1393
بازدید کل : 13141736
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7