سرپرست خانه کشتی پاسخ انتقادات سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان را داد.
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

پاسخ سرپرست خانه کشتی به انتقادات سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان

سرپرست خانه کشتی پاسخ انتقادات سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان را داد.

خبرگزاری فارس: پاسخ سرپرست خانه کشتی به انتقادات سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان

، پس از انتقاد فرهاد اسماعیل‌نژاد، مربی ارشد تیم ملی کشتی فرنگی جوانان به مسئولان خانه کشتی در خصوص عدم در اختیار قرار دادن اتاق‌های خالی خانه کشتی به فرنگی‌کاران جوانان، سرپرست خانه کشتی پاسخ این انتقادات را داد.

متن جوابیه علی‌اکبر رضایی به شرح زیر است:

ضمن تبریک عیدسعید فطر به تمام مؤمنین و روزه‌داران و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، پس از حدود 8 سال خدمت در خانه کشتی در مسئولیت‌های سرپرست تیم‌های اردو و ریاست خانه کشتی و بیش از 30 سال خدمت به ورزشکاران در فدراسیون‌ها و باشگاه‌های ورزشی مختلف برای اولین مرتبه بر آن شدم که مختصری در خصوص شرایط کنونی خانه کشتی و به خصوص خانه کشتی شماره 2 که مدتی است جهت رفاه کشتی‌گیران تیم‌های جوانان و نوجوانان که در گذشته در سطح تهران (اردوگاه برق، دانشگاه و... و شهرهای مختلف کشور) استفاده می‌نمودند. جهت رفاه آینده‌سازان کشتی تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان اختصاص داده شده است و باوجود نیازهای فراوان سخت‌افزاری این سالن با تلاش‌های مسئولین محترم گذشته و کنونی فدراسیون کشتی مکانی درخور شأن تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان تهیه و تکمیل شد و با مشکلات فراوان تقریباً برابر خانه کشتی شماره یک امکانات رفاهی را در این مکان مهیا نمودیم. متأسفانه در روزهای اخیر سرمربی محترم تیم ملی فرنگی جوانان در آستانه مسابقات جهانی بلغارستان مصاحبه‌های مختلفی نمودند و شرایط حاکم بر خانه کشتی را مورد بررسی قرار دادند.

باوجود عدم تمایل درونی خود که اعتقاد بر کار به دور از مسائل حاشیه‌ای و کار فقط در پیشگاه قاضی مطلق حضرت باری تعالی و لاغیر دارم به احترام نگرانی مردم شریف کشور که شاید گاهی اوقات نگران برخی از مسائل درون اردو باشند مسائل زیر را اعلام می‌دارم:

1ـ از ابتدای قبول مسئولیت در خانه کشتی با توجه به حساسیت این مکان سعی نمودم تمام امور در این فضا حتی برای خود بنده و دیگر افراد فقط براساس قانون باشد چرا که اداره چنین مکانی با حساسیت‌های مختلف که همه به آن اذعان دارند در مقاطع مختلف (حضور تیم در المپیک، جهانی و آسیایی) بسیار حساس است و در صورت کوچک‌ترین اشتباه در این امور عواقب جبران‌ناپذیری خواهد داشت چرا که گرانبهاترین سرمایه‌های ورزش کشور در این مکان سکنی دارند و هر حادثه‌ای برای هرکدام از آنها جبران‌ناپذیر خواهد بود که خدا را شکر در مدت هشت سال خدمت اینجانب در این محل هیچ‌گونه حادثه‌ای از این حیث نداشته ایم و شاید این امر از دید برخی از افراد ناخوشایند و برای آنها سخت و غیرقابل تحمل باشد چرا که همواره با نظم و قانون حرکت کردن برای افرادی که تاکنون در این سیستم کار نکرده‌اند سخت است و نباید قانونمندی در خانه کشتی را که با وجود تمام مشکلات ورزش کشور هنوز برقرار است، به عنوان حکومت مستبدانه در خانه کشتی تلقی کنند.

2ـ اینجانب غیر از سمت‌های مختلف اجرایی، خود از کشتی‌گیران دهه‌های قبل کشور هستم، سرمربی تیم ملی جوانان که حداقل حدود 10 روز مانده به مسابقات بهتر از به جای فرافکنی و نگرانی از شکست پیشاپیش، قصور کمبودهای فنی خود را به جای گردن دیگران انداختن، مهم است پهلوان‌مدارانه اعلام کند شرایط فنی چگونه است و با وجود زحمات بسیار مسئولین اجرایی به چه دلائل فنی از عدم نتیجه‌گیری تیم نگران هستند تا شاید به کمک کارشناسان اهل فن، مشکلات فنی تیم با همفکری آنها حل شود و تیم با نتیجه خوبی از مسابقات جهانی برگردد.

3ـ در خصوص مسائل بهداشتی خانه کشتی خدمت مردم عزیز اعلام می‌دارم که با وجود اردوهای متعدد در خانه‌های کشتی شماره یک و دو به علت نظافت بسیار دقیق در این دو مکان، به اذعان کادر پزشکی فدراسیون تاکنون هیچ شکلی از بیماری اپیدمی نداشته‌ایم که دلیل این امر رعایت اصول هتلداری و علم این کار است. اگر در مقاطعی به مربیان عزیز اعلام می‌شود که برخی از اتاق‌ها با وجود خالی بودن امکان استقرار برای کشتی‌گیران ندارند به این علت است که ما از روی چک‌لیست‌های مخصوص اتاق‌ها که باید در هنگام خروج ورزشکاران اتاق‌ها نظافت کامل، شستشو و در زمان‌های خاص سمپاشی و ضدعفونی شوند که شاید برخی اوقات برخی اتاق‌ها که به علت سیستم نوری آنها از بهره نور خورشید کمتری برخوردارند، نیاز به ریکاوری بیشتری داشته باشند.

باید به استحضار مربی محترم برسانم که همانطور که یک کشتی‌گیر نیاز به ریکاوری پس از اردو و مسابقات دارد، اتاق‌ها نیز نیاز به بازسازی و ریکاوری دارند. پس گاهی ممکن است حتی در ظاهر اتاقی خالی باشد و به نظر افراد سطحی‌نگر از روی قصد و غرض به آنها داده نشده است، اما اتاق در حال ضدعفونی باشد.

4ـ در خصوص مسائل عمومی سالن‌ها از قبیل مسائل برودتی و حرارتی، این سیستم با سیستم کلی مجموعه آزادی یکسان است و مربوط به خانه کشتی نمی‌شود که جا دارد از اینجا از همکاری مسئولین ورزشگاه آزادی کمال تشکر را داشته باشم که در مدت این سال‌ها با وجود تمام مشکلات سرویس‌دهی کاملی را هم از نظر تأسیساتی و هم حراستی به ما داشته‌اند.

در پایان ضمن عذرخواهی از مردم شریف ایران، برای تشویش خاطر آنها، بنده به عنوان عضو کوچک سیستم ورزش کشور اعلام می‌دارم افرادی که در خانه کشتی مشغول به خدمت‌رسانی هستم، با وجود تمام مشکلات با تمام قوا برای اعتلای نام ایران و برافراشتن پرچم سه رنگ کشور ایستاده‌اند و در این جبهه از هیچ کاری فرونگذار نخواهند بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 480
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 480
بازدید ماه : 592
بازدید کل : 13140935
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7