کاپیتان سابق تیم ملی تکواندو گفت: برای حضور در مسابقات لیگ برتر هنوز تصمیمی نگرفته‌ام و شاید دیگر به
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

هنوز با هیچ باشگاهی به توافق نرسیده‌‌ام
کرمی: شاید دیگر به شیا‌پ‌چانگ بازنگردم/ برای ادامه فعالیتم تصمیم نگرفته‌ام

کاپیتان سابق تیم ملی تکواندو گفت: برای حضور در مسابقات لیگ برتر هنوز تصمیمی نگرفته‌ام و شاید دیگر به شاپ چانگ باز نگردم.

خبرگزاری فارس: کرمی: شاید دیگر به شیا‌پ‌چانگ بازنگردم/ برای ادامه فعالیتم تصمیم نگرفته‌ام

ب،‌ دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو جام خلیج فارس از نیمه دوم مهرماه سال جاری آغاز خواهد شد. یوسف کرمی کاپیتان سابق تیم ملی که سال‌ها برای تیم دانشگاه آزاد در لیگ برتر مبارزه می‌کرد این روزها گویا سر دوراهی قرارگرفته که آیا در لیگ برتر حضور داشته باشد یا اینکه با دنیای تکواندو خداحافظی کند.

یوسف کرمی در پاسخ به این سؤال که آیا برای حضور در مسابقات لیگ برتر با تیمی به توافق رسیده‌ای یا خیر گفت: از طریق رسانه‌ها مطلع شدم که قرار است دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر از اواسط مهر‌ماه سال جاری آغاز شود، اما هنوز تصمیم نگرفته‌ام که امسال نیز مثل سال‌‌های گذشته در این رقابت‌ها شرکت کنم یا خیر!

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکن آزاد محسوب می‌شوی یا خیر، گفت: من سال‌ها برای تیم دانشگاه آزاد مبارزه کرده‌ام و باور کنید تا به امروز اصلا متوجه نشدم که چه زمانی بازیکن آزاد هستم و یا چه زمانی با دانشگاه آزاد قرارداد دارم. در طول این سال‌ها که برای این باشگاه مبارزه کرد‌ه‌ام هر زمانی که پرسیدم که من بازیکن آزاد هستم یا نه فقط به من گفتند که با دانشگاه آزاد قرارداد داری، حالا این قرارداد‌ها چه زمانی ثبت می‌شده من خبر ندارم(با خنده).

کرمی در پاسخ به این سؤال که چه دلیلی ممکن است تو را از حضور در مسابقات لیگ برتر دل سرد کرده باشد، گفت: من معتقدم که باید با شرایطی که تکواندوی ایران دارد باید لیگ قوی و حرفه‌ای داشته باشیم تا آنجا که من خبر دارم تیم‌های در لیگ ثبت نام کرده‌اند که شرایط گذشته را ندارند. در واقع آن طوری که باید باشند نیستند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا پیشنهادی از باشگاه دانشگاه آزاد و یا تیم‌های دیگر داشته‌ای یا خیر، خاطرنشان کرد: به خاطر اینکه هنوز زمان نقل و انتقال آغاز نشده است هنوز در ثبت قرارداد با تیم‌ها با هیچ باشگاهی وارد مذاکره نشده‌ام. البته با تیم دانشگاه آزاد هم صحبت نکرده‌ام و همان طور که گفتم هنوز برای ادامه فعالیت در دنیای تکواندو تصمیم جدی نگرفته‌ام.

کرمی در پاسخ به این سؤال که آیا برای حضور در ترکیب تیم ملی برای شرکت در مسابقات پیش رو هم تصمیم گرفته‌ای یا خیر اظهار کرد: هنوز چیزی مشخص نیست. بعید نیست که با تکواندو خداحافظی کنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 378
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 378
بازدید ماه : 484
بازدید کل : 13140827
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7