بیکار نیستم که دنبال قرارداد المپیکی‌ها باشم باقری: شاید آنهایی که ملی‌پوشان وزنه‌برداری را به دوپین
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

بیکار نیستم که دنبال قرارداد المپیکی‌ها باشم
باقری: شاید آنهایی که ملی‌پوشان وزنه‌برداری را به دوپینگ متهم می‌کنند به افرادی وصل هستند

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در خصوص شایعه دوپینگی بودن ملی‌پوش خط خورده از اردوی تیم ملی گفت: کسانی که این حرف ها را می‌زنند شاید به افرادی وصل هستند که می‌توانند در این زمینه‌ها تأثیرگذار باشند.

خبرگزاری فارس: باقری: شاید آنهایی که ملی‌پوشان وزنه‌برداری را به دوپینگ متهم می‌کنند به افرادی وصل هستند

کوروش باقری  در خصوص شایعه دوپینگی بودن ملی‌پوش خط خورده از اردوی تیم ملی گفت: کسانی که این حرف ها را می‌زنند شاید در حال انجام اقداماتی هستند و شاید به افرادی وصل هستند که می‌توانند در این زمینه‌ها تأثیرگذار باشند، چراکه اگر در این مورد خبری باشد باید ابتدا در فدراسیون از آن خبردار شویم.

وی ادامه داد: چرا در گذشته این حرف‌ها را نمی‌زدند؟ پس حتما برنامه‌ها و اقداماتی در حال انجام است. در گذشته هم خیلی ها به اردوی تیم ملی می‌آمدند و خیلی‌های دیگر هم خط می‌خوردند و کسی هم چنین صحبت‌هایی را مطرح نمی‌کرد؟

باقری یادآور شد: دروغ ندارم به کسی بگویم و اگر هم این اتفاق افتاده باشد و من خبردار شوم، اولین نفری هستم که چنین موضوعی را اعلام می‌کنم و حقیقیت را پنهان نمی‌کنم اما جالب است که چرا قبلا این صحبت‌ها نبود. دوستان اگر چیزی می‌دانند که ما نمی‌دانیم ما را هم مطلع کنند.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: ما تمام کارهای لازم را انجام دادیم و برای اطمینان‌مان همیشه قبل از اعزام آزمایش دوپینگ گرفته‌ایم که خداراشکر تا به حال کسی موردی نداشته است. اگر هم کسی مورددار بوده وی را کنار گذاشته‌ایم چون فکر می کنم پاکی تیم بهتر از کسب عنوان است.

وی در وضعیت ملی پوشان در اردوی ارس گفت: فعلا مشخص نیست و در هفته سوم می‌توان در خصوص وضعیت قطعی بچه‌ها صحبت کرد. البته در این مدت بهادر مولایی و سجاد بهروزی یک مقدار به خاطر فشار تمرینات مصدوم بودند که به خاطر فشار تمرینات طبیعی است.

باقری در مورد اینکه گفته می‌شود از طرف فدراسیون به تیم‌های باشگاهی خط داده‌اند تا با ملی‌پوشان المپیکی قراردادی امضا نشود گفت: این موضوع واقعیت ندارد. در خصوص اینکه گفته می‌شود چون رامهرمزی، سرمربی حفاری در تیم ملی به من کمک می‌کند پس این تیم نباید از المپیکی‌ها استفاده کند، فقط باید بگویم اگر این طور بود پس چطور با نواب نصیرشلال قرارداد بسته‌اند؟

وی افزود: یعنی من تا این اندازه بیکارم که به دنبال این مسائل باشم؟ اصلا چرا آنها نباید قرارداد ببندند؟ اگر این طور بود کار محمدپور که یک تأییدیه از من می‌خواست را هم راه نمی‌انداختم. اینها یک بحث کاری است و به سایر مسائل ربطی ندارد. جالب اینکه اصلا نمی‌دانم ملی حفاری با چه کسانی قرارداد بسته و با چه کسانی صحبت کرده اند و حتی از رامهرمزی هم خواستم که برای تیم بستن به این مسائل توجهی نداشته باشند چراکه این موضوع ارتباطی با من ندار



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 157
بازدید کل : 13140500
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7