فکر می‌کنم بشیر خسته بود و نمی‌خواست کشتی بگیرد علی‌اکبری:‌ می‌خواهم با سبکی جدید قهرمان جهان ‌شوم/
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

فکر می‌کنم بشیر خسته بود و نمی‌خواست کشتی بگیرد
علی‌اکبری:‌ می‌خواهم با سبکی جدید قهرمان جهان ‌شوم/ کار سختی در سنگین‌وزن دارم

نفر اول رقابت‌های انتخابی سنگین‌وزن تیم ملی کشتی فرنگی گفت: حریفان بسیار قدری در جهان دارم که سال‌هاست در این وزن حضور دارند، اما می‌خواهم با سبکی جدید قهرمان جهان ‌شوم.

خبرگزاری فارس: علی‌اکبری:‌ می‌خواهم با سبکی جدید قهرمان جهان ‌شوم/ کار سختی در سنگین‌وزن دارم

امیر علی‌اکبری در گفت‌وگو، درباره کسب عنوان نخست رقابت‌های انتخابی سنگین‌وزن تیم ملی کشتی فرنگی گفت: بعد از اینکه از مسابقات دانشجویان جهان برگشتم شرایط مناسبی نداشتم و بدنم هنوز برنگشته بود.

وی ادامه داد: یک هفته تمرین کردم تا آماده شوم، اما برعکس نتیجه داد و بدنم بیشتر خالی کرد. به خاطر احترام به قانون در انتخابی کشتی گرفتم و خوشبختانه مقابل همه به پیروزی رسیدم.

دارنده مدال‌های طلا و برنز جهان در وزن 96 کیلوگرم در پاسخ به این سوال که آیا توان تکرار افتخارات گذشته را در سنگین‌وزن دارد، عنوان کرد:‌ تمام تلاشم همین است و با این امید برگشتم. در مدت باقیمانده تا مسابقات جهانی باید طوری برنامه‌ریزی و تمرین کنم که با بهترین شکل ممکن به مسابقات جهانی برسم.

علی‌اکبری تصریح کرد:‌ کار سختی در سنگین‌وزن دارم چون سبک کشتی‌ گرفتن در این وزن سخت است. حریفان بسیار قدری هم دارم که سال‌هاست در این وزن حضور دارند و به نوعی سرقفلی این وزن را دارند، اما می‌خواهم با سبکی جدید قهرمان جهان شوم.

وی افزود: باید از نظر وزنی کمی سنگین‌تر شوم و تمرینات ویژه سنگین ‌وزن را در دستور کار قرار دهم. باید نسبت به حریفان هم شناخت بیشتری پیدا کنم؛ سبک کشتی‌ گرفتنم هم باید به سنگین‌وزن نزدیک‌تر شود چون هنوز احساس می‌کنم در 96 کیلو هستم. کشتی‌گیران کوبایی، ترک و روس همواره در سال‌های اخیر روی سکوی جهانی بوده‌اند و تمام هدفم موفقیت مقابل آنهاست.

علی‌اکبری درباره غیبت بشیر باباجان‌زاده در رقابت‌های انتخابی و اینکه گفته بود کادر فنی قول دوبنده تیم ملی را به وی داده است و نسبت به دعوت او به اردوی تیم ملی معترض شده بود، گفت:‌ دوبنده تیم ملی را باید گرفت آن هم در رقابت و مبارزه با تمام مدعیان. فکر می‌کنم بشیر امسال خسته بود و نمی‌خواست کشتی بگیرد. البته من دوست داشتم با بشیر در انتخابی کشتی می‌گرفتم؛ ان‌شاءالله سال‌های آینده با هم کشتی می‌گیریم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 517
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 517
بازدید ماه : 629
بازدید کل : 13140972
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7